فزر درود این تحلیل رو میزارم امیدوارم بتونید برای نگه داری ، خرید و فروش سهم کمکتون کنه. ارزش بازار فزر در حال حاضر 69 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت از نظر بنده 15 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت که خوده شرکت در گزارش ارایه شده پیش بینی کرده 20 همت هست . نتیجه گیری شما سهام شرکتی رو ملاحظه میکنید با P/E f بین 3.5 تا 4.5 P/E در این محدوده بسیار ارزندست و با این ارزش بازار جزو تاپ ترین و رشدی ترین سهام های بازار میتواند باشد و اصلا گران معامله نمیشود. نکات قابل توجه : 1-شرکت میتواند سود غیر عملیاتی هنگفتی از بورسی کردن تخت سلیمان داشته باشد در حال حاضر بازار این مسیله را قیمت گذاری نکرده است و این یک برگ برنده است . 2-رفتار معامله گران این سهم همانند معامله گران صندوق های طلا میباشد (این رفتار اشتباه است ) در نتیجه به نوسانات توجهی نکنید (میتواند فرصت خرید باشد) 3-اگر در 6 ماهه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را زیر 15 میلیون میبینید فروش این سهم در دستور کار باشد . 4-اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را بین 15 تا 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند پا به پای طلا به شما بازدهی دهد . 5- اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار بالای 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند بازدهی بالاتر از طلا به شما بدهد . 6-از نوسان گیری در این سهم پرهیز کنید (صندوق های طلا گزینه بهتری هستند . 7-در نظر داشته باشید شرکت ممکن است امسال درصد تقسیم سود را کاهش دهد. امیدوارم کمکی بهتون کرده باشد :)
-
بورس۲۴ | Bourse24
کسب 378 میلیارد تومان درامد عملیاتی توسط «ا س پ» در 9 ماهه به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت ا س پ که به عنوان یکی از مجموعه های باسابقه در صنعت ساختمان و متخصص در احداث و انبوه سازی پروژه های بلندمرتبه تجاری، اداری و مسکونی شناخته می شود، گزارش عملکرد ماهانه خود را برای دوره منتهی به خرداد 1405 منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358321/
-
محسن نظری تحلیل تکنوفاندامنتال
ونفت بیش از 2 همت سود سرمایه گذاری ها شناسایی کرده است که عمدتا سود مخازن نفت قشم است امسال هم سهم سود بالایی خواهد داشت 3 سرخطی تا اینجا فزرین رمپنا ونفت همگی صف خرید به سمت اهداف تعیین شده در حرکت هستند چهارمین سرخطی هم فردا احتمالا فرصت خرید خوبی خواهد داد همگی این 4 سرخطی بازدهی های قابل توجهی خواهند داشت و همگی شنبه خدمت دوستان معرفی شدند
-
Chiko
وبملت 🚀 🚀 🚀 وبملت صف خرید 🚀 🚀 🚀
-
سامان صادقی
اروند فردا اگه اول وقت صف فروش باشه به احتمال زیاد نوسان 6 درصدی بده و بره صف خرید مواظبش هستم
-
وبملت از 99 وقتی صحبت کنید که وبملت بشه 10 هزار تومان با تشکر
-
بکهنوج اقا نخرید نخرید من 7 ساله بدبخت شدم باهاش این زیان سنگینی داره بدهی ارزی خیلی بزرگی داره منم بخاطر این بدهی خریدم گفتم درست میشه نشد یورو 4 هزار تومنیو باید 180 تومنی پس بده
-
Satrap537
حافرین واقعا متحیر هستم . اخه چرا قیمتش اینه…ولی مطمن هستم قیمت این عدد نخواهد ماند.
-
کرمان نو
🔸 شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔹شرکت ملی صنایع مس ایران در حاشیه ایین نواختن زنگ معاملات بورس، موافقت اصولی تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس دریافت کرد. 🔹 این صندوق با مشارکت 49.5 درصدی شرکت ملی مس، 49.5 درصدی بانک ملی ایران و یک درصدی تامین سرمایه کیمیا راه اندازی می شود. هدف از ایجاد این ابزار مالی جدید، جذب منابع ارزی برای توسعه پروژه های صادرات محور و تنوع بخشی به روش های تامین مالی این شرکت است. مدیریت این صندوق بر عهده شرکت تامین سرمایه کیمیا خواهد بود. @kermane_no
-
تـبـادل نـظـر ڪـویـتـۍ
فردا بورس سبز شبندر ، وگردش ، خنور بخرین تو بازار قرمز هم سبز هستن 👍
-
Mohamad
جم پیلن من یه مقدار امروز خریدم فردا به نظرتون منفی میشه اضاف کنیم