جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد علی محمدی | mandal
۱۶:۱۲:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

فزر درود این تحلیل رو میزارم امیدوارم بتونید برای نگه داری ، خرید و فروش سهم کمکتون کنه. ارزش بازار فزر در حال حاضر 69 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت از نظر بنده 15 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت که خوده شرکت در گزارش ارایه شده پیش بینی کرده 20 همت هست . نتیجه گیری شما سهام شرکتی رو ملاحظه میکنید با P/E f بین 3.5 تا 4.5 P/E در این محدوده بسیار ارزندست و با این ارزش بازار جزو تاپ ترین و رشدی ترین سهام های بازار میتواند باشد و اصلا گران معامله نمیشود. نکات قابل توجه : 1-شرکت میتواند سود غیر عملیاتی هنگفتی از بورسی کردن تخت سلیمان داشته باشد در حال حاضر بازار این مسیله را قیمت گذاری نکرده است و این یک برگ برنده است . 2-رفتار معامله گران این سهم همانند معامله گران صندوق های طلا میباشد (این رفتار اشتباه است ) در نتیجه به نوسانات توجهی نکنید (میتواند فرصت خرید باشد) 3-اگر در 6 ماهه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را زیر 15 میلیون میبینید فروش این سهم در دستور کار باشد . 4-اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را بین 15 تا 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند پا به پای طلا به شما بازدهی دهد . 5- اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار بالای 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند بازدهی بالاتر از طلا به شما بدهد . 6-از نوسان گیری در این سهم پرهیز کنید (صندوق های طلا گزینه بهتری هستند . 7-در نظر داشته باشید شرکت ممکن است امسال درصد تقسیم سود را کاهش دهد. امیدوارم کمکی بهتون کرده باشد :)

لیست اخبار