جم پیلن من یه مقدار امروز خریدم فردا به نظرتون منفی میشه اضاف کنیم
-
Pride or die
#وبملت چه بازار سبز و خرمی شود فردا.
-
Pride or die
#وبملت چه بازار سبز و خرمی شود فردا.
-
Pride or die
#وبملت چه بازار سبز و خرمی شود فردا.
-
سهامدارای بالاس،فارک،بترانس وزیر خزانه داری امریکا: یک مجوز عمومی 60 روزه برای صادرات نفت ایران،ریلی،حمل و نقل،پتروشیمی صادر کردیم 🔹اسکات بسنت، وزیر خزانه داری امریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشته که امریکا با صدور یک مجوز عمومی 60 روزه تولید، تحویل و فروش نفت ایران را مجاز کرده است./فارس
-
اهرم ولی تفاوت این رشد با رشد های چند وقت اخیر بازار اینه که، سهم هایی که 20 میلیارد هم صف فروش باشند به راحتی قابل معامله میشن و صفهاشون میریزه، قبلاً اصلا اینگونه نبود
-
فاطمه
#اخابر
-
مها
#وبصادر فروش نفت و محصول پتروشیمی ازاد شد حالا باید دید سهم بانک صادرات با انهمه دارایی سهام مشمول ، چقدر خواهد بود از خواب بیدار میشود؟
-
ثفارس فردا اگه خواستین بفروشین…تو صف فروش نفروشید…رکب نخورید…80درصد صف فروش ها خودشون هستن…حداقل بالا بفریشید
-
mehran126
#خکرمان شفاف سازی شود در خرید ملک به اندازه مارکت شرکت چه صرفه و صلاحی برای سهامداران وجود دارد هییت مدیره حق ندارد کل سود شرکت را صرف یک خرید بی ارزش کند این خرید باید در مجمع تصویب شود
-
شپنا سلام جناب رهنما عزیز من شپنا و نوری دارم از شپنا خیالم راحته لطفا نظرتونو راجب نوری میفرمایید نگه دارم یا بفروشم ب شپنا اضافه