حافرین واقعا متحیر هستم . اخه چرا قیمتش اینه…ولی مطمن هستم قیمت این عدد نخواهد ماند.
-
ونیرو از نظر من باید تا همین حوالی رو برمیگشت تا دوباره صعودش رو شروع کنه. فردا رو 3 منفی میخوره رو حمایت و ادامه صعود…(نظر شخصی)
-
bimeh24 | بیمه24
🚩 هشدار به تحلیل گران: مغایرت فاحش در صورت های مالی «بیمه ملت» در بررسی اسناد مالی «بیمه ملت»، تناقض عجیبی بین «یادداشت های همراه صورت های مالی» و «گزارش تفسیری مدیریت» در ارقام رشته «درمان» دیده می شود که اعتبار گزارش های منتشر شده را با چالش مواجه می کند. 🔸 گزارش تفسیری مدیریت: حق بیمه سال 1403 را به اشتباه 4.3 هزار میلیارد ریال ثبت کرده است. 🔹 یادداشت های صورت های مالی: بر اساس ارقام دقیق این بخش، حق بیمه واقعی سال 1403 برابر با 147.1 هزار میلیارد ریال است. 🔸به نظر می رسد ارقام رشته «درمان» و «اتش سوزی» در گزارش تفسیری جابه جا شده است. این خطای فاحش باعث شده درصد رشد خیره کننده ای که در گزارش تفسیری (2307%) ذکر شده، غیرواقعی و فاقد اعتبار ریاضی باشد. مستندات برای راستی ازمایی: علاقه مندان می توانند برای مشاهده دقیق این مغایرت به موارد زیر در سامانه کدال (مورخ 1405/03/24، ساعت 17:44:28) مراجعه کنند: 📍 صفحه 26 از فایل «یادداشت های همراه صورت های مالی» 📍 صفحه 3 از فایل «گزارش تفسیری مدیریت» پیام به سهامداران: شفافیت یعنی دقت در اعداد؛ نه فقط انتشار ان ها. به تحلیل گران عزیز توصیه می شود برای تحلیل «بیمه ملت»، حتماً به یادداشت های صورت های مالی استناد کنند و نسبت به محاسباتِ «گزارش تفسیری مدیریت» با احتیاط بسیار بیشتری عمل کنند. #بیمه_ملت #بورس #شفافیت_مالی #گزارش_تفسیری #صورت_های_مالی #کدال #تحلیل_بنیادی 📰 **پایگاه خبری بیمه 24**؛ مرجع شما برای تحلیل های حرفه ای در صنعت بیمه: 📱 📱 📱 📱 تلگرام؛ T.me/bimeh24 واتساپ4؛ https://chat.whatsapp.com/HIKr22cHYUgKsHOg4i4xu1 اینستا؛ https://www.instagram.com/bimeh24.ir سایت؛ https://www.bimeh24.news/ ایتا؛ https://eitaa.com/bimeh24 بله؛ https://ble.ir/bimeh24 https://T.me/bimeh24
-
Pride or die
#وبملت چه بازار سبز و خرمی شود فردا.
-
Pride or die
#وبملت چه بازار سبز و خرمی شود فردا.
-
Pride or die
#وبملت چه بازار سبز و خرمی شود فردا.
-
سهامدارای بالاس،فارک،بترانس وزیر خزانه داری امریکا: یک مجوز عمومی 60 روزه برای صادرات نفت ایران،ریلی،حمل و نقل،پتروشیمی صادر کردیم 🔹اسکات بسنت، وزیر خزانه داری امریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشته که امریکا با صدور یک مجوز عمومی 60 روزه تولید، تحویل و فروش نفت ایران را مجاز کرده است./فارس
-
اهرم ولی تفاوت این رشد با رشد های چند وقت اخیر بازار اینه که، سهم هایی که 20 میلیارد هم صف فروش باشند به راحتی قابل معامله میشن و صفهاشون میریزه، قبلاً اصلا اینگونه نبود
-
فاطمه
#اخابر
-
مها
#وبصادر فروش نفت و محصول پتروشیمی ازاد شد حالا باید دید سهم بانک صادرات با انهمه دارایی سهام مشمول ، چقدر خواهد بود از خواب بیدار میشود؟
-
ثفارس فردا اگه خواستین بفروشین…تو صف فروش نفروشید…رکب نخورید…80درصد صف فروش ها خودشون هستن…حداقل بالا بفریشید