جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کرمان نو | kermane_no
۱۷:۴۰:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

🔸 شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔹شرکت ملی صنایع مس ایران در حاشیه ایین نواختن زنگ معاملات بورس، موافقت اصولی تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس دریافت کرد. 🔹 این صندوق با مشارکت 49.5 درصدی شرکت ملی مس، 49.5 درصدی بانک ملی ایران و یک درصدی تامین سرمایه کیمیا راه اندازی می شود. هدف از ایجاد این ابزار مالی جدید، جذب منابع ارزی برای توسعه پروژه های صادرات محور و تنوع بخشی به روش های تامین مالی این شرکت است. مدیریت این صندوق بر عهده شرکت تامین سرمایه کیمیا خواهد بود. @kermane_no

فالورها 4796
تاثیر (Imp) 199.0
بازدید 199
لیست اخبار