توان از فردا صف خرید…نارنج اهرم هم صف خرید شد امروز
-
بهروز مولایی
چنوپا تا 1400 میریزه اونوقت بخرید
-
شاملا شاملا تا قبل از صحبت هایی که در مجمع شد عالی بود، بعد از مجمع باید منتظر گزارشات سه ماهه شرکت باشیم.
-
یا حسین یا فاطمه
ثشاهد بورس منصفانه نیست . بورس پاشو گذاشته رو گردن ما خفمون کرد
-
فزر فزر حداقل 50درصد جامانده
-
امیر علی ..
#خساپا صفحه خساپا چه خلوت هست . موقع فروش همه صف میبندنند . انشاله به یه شرکت معتبر خارجی واگذار بشه . از شر این حقوفی های بی معرفت هم راحت بشیم
-
رضا حاجیان
فملی شاید باورش براتون سخت باشه ولی تارگت فملی من 10 هزار تومن هست🔥
-
مسعود فاسمی
غالبر ولی من دلم روشنه این سهم مارو رستگار میکنه صبور باشید
-
علی احمدی
دارایکم ای حقوقی برای توضیحات سهم نوشتی بانکا و موسسات اعتباری لطفا روی بانکها و موسسات بچین توی صف میلیونی وتجارت و وپارس منفی نخوریم
-
پارسا م
امروز واقعاً بهترین زمان خرید بود و حرصم گرفته بود که چون فول سهم بودم و موجودی نداشتم سهامی مثل سباقر و شپنا و فارس و وپاسار و تاپیکو رو نتونستم تو منفی بخرم مطمین باشید فردا بازار متعادل رو به مثبت هست دوستان
-
فزر صندوقهامثبت طلا16040