غالبر ولی من دلم روشنه این سهم مارو رستگار میکنه صبور باشید
-
بورس .
عیار خدا روشکر امروز شپنا خریدم✅️✅️✅️🚀🚀🚀🚀 امیرخان…خان بختیاری
-
سفانو بانک ملی واریز شده؟؟ چطور حقوق کارکنان را تونستن در بانک ملی واریز کنن سود سهام را نمیتونن؟؟
-
رویال بورس
#شبندر ؛ #صف_خرید دیگر در بازار قرمز امروز تقدیم شما ✌️ نوش جان 🌹 با حمایت سنگین ؛ این سهم امروز از #صف_فروش به #صف_خرید نشست و فردا نیز #صف_خرید سنگین خواهد بود ✅ 🗓1405/04/01 @Royalbourse_ir
-
سهم چی بخریم؟
📊صف های خرید احتمالی سه شنبه 2 تیر 1405 #وفیروزه #تادیکو #خودکفا #شغدیر #توسن #ذرت #دعبید #زهلال 🔵@cheebekharim
-
بورسار | مجتبی سلطانی
☑️ اخرین وضعیت اهرمی ها ❓بالاترین اهرم در کدام صندوق است؟ ❓بدترین اهرمی کدام است؟ ❓بیشترین حباب در کدام اهرمی است؟ ❓کدام اهرمی اینده بهتری دارد؟
-
پیمان
وسدید با پول مازاد در بورس بودم و ضرر دادم و مقداری هر سری سود بردیم هر چند در این بازار از بازاهای موازی 1000 درصد حداقل نسبت به دوستانم جا ماندم ولی نیاز مالی نبود به لطف خدای عزیز اما خدای مهربان امید سهامداران پول لازم به توست در این سهم وسدید، متضررین را کمک عنایت فرما.
-
Fesad Reshva
عیار یعنی فملی مسی تو یک ماه 70 درصد مثبت . عیار 30 درصد منفی . گیر افتادیم یعنی 100 درصد با عیار ضرر کردیم
-
خبر نامه روابط عمومی
🔶 ارسال یک نظر در: ''الومینای ایران (الومینا) سهامدارانش را به مجمع فراخواند/ 11 تیرماه زمان برگزاری مجمع'' https://madanbidar.ir/2026/06/22/الومینای-ایران-الومینا-سهامدارانش-را/#respond روابط عمومی شرکت الومینای ایران
-
خزامیا بی تعارف دوست داشتیم فردا هم بازار بیشتر منفی میشد و حجم میخورد و دست به دست میشد ولی حجم پول فرصت نمیدهد بازاری که حجم بخورد دوام و قوامش در رشد بیشتر و بی خطر تر می شود
-
مجید تاج
سبجنو به نظرم فردا جمع میشه