جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
پارسا م | bistoun.19
۱۴:۳۷:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

امروز واقعاً بهترین زمان خرید بود و حرصم گرفته بود که چون فول سهم بودم و موجودی نداشتم سهامی مثل سباقر و شپنا و فارس و وپاسار و تاپیکو رو نتونستم تو منفی بخرم مطمین باشید فردا بازار متعادل رو به مثبت هست دوستان

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار