#خساپا صفحه خساپا چه خلوت هست . موقع فروش همه صف میبندنند . انشاله به یه شرکت معتبر خارجی واگذار بشه . از شر این حقوفی های بی معرفت هم راحت بشیم
-
بهروز حضرتی
کگل امروز اخروقت روی 1'986 خریدم. با فرض 2 احتمال ممکنه فردا 3درصد منفی بخوره و از شنبه صعود ممکنه فردا 3 درصد منفی نخوره و ادامه صعود. سهم بدی بنظرم نیومد.
-
سخزر سلام دوستان سود نقدی واریز شد
-
Ali
#وبرق اینم دلیل مثبت شدن اخر وقت
-
گلدا سلام دوستان گرامی سود حگهر امروز واریز شد بانک صادرات
-
GoldOnTime_News
📰 خبر اقتصادی 19 فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی: برای هر سناریوی دشمن اماده ایم تهران-ایرنا-فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور گفت: نیروهای مسلح ایران در امادگی صددرصدی قرار دارند و ما برای هر سناریوی دشمن اماده ایم. ⏰ زمان انتشار: 1405/04/01, 12:39 🔗 منبع خبر #اخبار_اقتصادی #بورس #طلا ────────────── ⭐ 🚀 💰 **به کانال طلایی ترین اخبار اقتصادی بپیوندید!** 📈 @GoldOnTime_News | تحلیل های حرفه ای بازارهای مالی https://www.irna.ir/news/86189957/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D9%BE%D8%AF%D8%A7%D9%81%D9%86%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%B1-%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%85
-
بورس .
عیار خدا روشکر امروز شپنا خریدم✅️✅️✅️🚀🚀🚀🚀 امیرخان…خان بختیاری
-
سفانو بانک ملی واریز شده؟؟ چطور حقوق کارکنان را تونستن در بانک ملی واریز کنن سود سهام را نمیتونن؟؟
-
رویال بورس
#شبندر ؛ #صف_خرید دیگر در بازار قرمز امروز تقدیم شما ✌️ نوش جان 🌹 با حمایت سنگین ؛ این سهم امروز از #صف_فروش به #صف_خرید نشست و فردا نیز #صف_خرید سنگین خواهد بود ✅ 🗓1405/04/01 @Royalbourse_ir
-
سهم چی بخریم؟
📊صف های خرید احتمالی سه شنبه 2 تیر 1405 #وفیروزه #تادیکو #خودکفا #شغدیر #توسن #ذرت #دعبید #زهلال 🔵@cheebekharim
-
بورسار | مجتبی سلطانی
☑️ اخرین وضعیت اهرمی ها ❓بالاترین اهرم در کدام صندوق است؟ ❓بدترین اهرمی کدام است؟ ❓بیشترین حباب در کدام اهرمی است؟ ❓کدام اهرمی اینده بهتری دارد؟