جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hamid_29
۱۲:۴۸:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شاملا اقا اشتباه کردیم این سهامو خریدیم به درد نمیخوره به یه تحلیل گر با سابقه بلند مدت در بورس نشون دادم گفتش باید بریزه توکل بر خدا فردا ببینیم میتونیم خروج بزنیم

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار