شاملا اقا اشتباه کردیم این سهامو خریدیم به درد نمیخوره به یه تحلیل گر با سابقه بلند مدت در بورس نشون دادم گفتش باید بریزه توکل بر خدا فردا ببینیم میتونیم خروج بزنیم
-
شپلی پس از اینکه این موج صعودی به اتمام رسید . ذخیره سود و ورود مجدد روی اولین اردر بلاک مصرف نشده در حوالی 166 ت
-
فرزام روحانی
غالبر با سلام و عرض ادب امروز از صف فروش با کدهای همکارام خرید زدم خودم منتظر بودم که ساعت 12:00 به بعد روند حجم گیری تسریع پیدا کنه، که نشد و خودم هم خرید نزدم هرجا روند بلعیدن سهم رو ببینم سهم خودمو برمیدارم امروز کف حمایتی خط روند تاچ شد. حد ضرر کوتاه مدتی ها فعال شده. اگه شل کرد، نصف بفروشید من به قیمت 29500 و 27700 ریال دارم فکر می کنم که پله ی سوم و چهارم خودمو تکمیل کنم در هر صورت هیچ پولی از سهم خارج نشده و این پولای گنده منتظر حرکت بازیگر خواهند ماند برخلاف نظر عموم، این سهم به شدت ورود پول هوشمند داشته و در این چند روزی که سهم منفی بود، خروج پولی دیده نشده من به زودی سهامدار 4 میلیون برگ سهم از غالبر خواهم بود
-
وبملت فعلا خروج پول شدید داره قیمت باید جذاب بشه برا خرید
-
سپید تحلیل
رصد #جریان_نقدینگی در پایان معاملات امروز، ارزش معاملات بازار به 46همت رسید که شامل 7.6همت خروج پول درشت و 6.3 همت ورود پول درشت بود. خالص خروج پول درشت از بازار امروز برابر با 1.3همت بود. ارزش معاملات اپشن نیز به 1214میلیارد رسید که شامل 1040میلیارد ارزش معاملات اختیار خرید و 170میلیارد ارزش معاملات اختیار فروش بود. دلیل کاهش قابل توجه ارزش معاملات اپشن بخاطر بسته بودن سقف قراردادهای برج 4 اهرم است. امروز بازار یک روز پر حجم و پر تلاطمی را تجربه کرد و با وجود اینکه در اوایل وقت بازار صف فروش بود در برخی از نمادها به صف خرید رسید. افزایش تقاضا بیشتر در نمادهای پالایشی بود و سایر نمادهای شاخص ساز به اندازه صنعت پالایشی مورد توجه نبودند. صنعت پالایشی با وجود اینکه رشد خوبی کرده، هنوز از لحاظ بنیادی گران نیست. روند روزهای اتی مشخص خواهد کرد که معاملات امروز فرصت خروج بود یا بازار همچنان تمایل به ادامه روند دارد. @Sepid_Tahlil
-
شپنا این پیام من واسه 20 روز پیش هستش . همه چی طبق تحلیل داره پیش میره. الانم میگم هدف پایان امسال شپنا 2500 هستش شپنا 20 روز پیش دوستان عزیز چارت رو بررسی کردم ما تا 930 میریم . ABC فیبو 2.61 تا 930 شپنا صعودی هستش بعدش یه اصلاح و اصلاح زمانی که دو سه ماهی زمان میبره این پروسه و بعدش استارت روند صعودی اینبار تا 1300 و 1500 و محتمل هستش به شدت 2000 هرچند اخبار هم تاثیر زیادی روی بازار میذاره ولی فعلا در همین کوتاه مدت تا 930 میریم 1 پاسخ
-
وسپهر نداری ، نه به ادم قوت و قدرت میده نه درس استقامت ، نداری فقط به ادم یاد میده چطور فقیر زندگی کنه ، من یک کارگر بودم ولی رسمش این نبود
-
جویندگان سهام طلایی
📣 پتروشیمی #مارون در 12 ماهه 1404 به سود 941 تومانی رسید. شرکت رشد 52 درصدی نسبت به سال مالی قبل داشته است. حاشیه سود خالص شرکت از محدوده 50 درصد به حدود 25 درصد کاهش یافته است. عملکرد در مقایسه با پتروشیمی جم بهتر بوده است. پی به ای 6.2 و تقسیم 60 درصدی که به معنای بازده نقدی بالای 10 درصد است. برنامه افزایش سرمایه از 23 هزار میلیارد ریال به 100 میلیارد ریال دارد. در این راستا بیش از یک میلیارد دلار پروژه تعریف شده است. شرکت برای سال 1405 حدود 1770 تومان سود پیش بینی کرده است. @bourse24ir
-
محمد گندمی نصرابادی
سبزوا فردا مثبته
-
وبملت باتوجه به افزایش نرخ بهره بانکی ها از زیان دهی در میان و بورس نابود میشه ورود پول به صندوق درامد ثابت گویای همه چیز است
-
جویندگان سهام طلایی
#مارون 5840 تو واچ داشته باشینش، چون در معاملات TAL هم حدود 360 هزار تا روی 5810 درخواست بود ولی یک برگ سهم هم معامله نشد. مقاومت نوسانی 6100 تومن داره که با شکستنش تا 6800 تومن جا داره. افسر بیش از 400% از سود انباشته هم داره. ⬇️⬇️⬇️