#مارون 5840 تو واچ داشته باشینش، چون در معاملات TAL هم حدود 360 هزار تا روی 5810 درخواست بود ولی یک برگ سهم هم معامله نشد. مقاومت نوسانی 6100 تومن داره که با شکستنش تا 6800 تومن جا داره. افسر بیش از 400% از سود انباشته هم داره. ⬇️⬇️⬇️
-
آکادمی تحلیل مالی وینرا
#کگل #اپدیت
-
Jimi
#خودرو فقط یوزارسیویک دلاری کجاست
-
babayee
نارنج اهرم نارنج ممکنه باز نوسان بده اما این نفس گیری یک حرکت خوب دیگه هم داره-جانمانید
-
بورس .
عیار امروز باید شپنا میخریدید
-
stock & options
طبق این ☝️☝️تحلیل هم p/e fw #ونوین حدود 2.8 می باشد،
-
فردانامه _حسن کاظمزاده
🟨 گزارش ماهانه صندوق های درامد ثابت (همراه با پیش بینی تیرماه) 🟨 به روال هر ماه، گزارش عملکرد صندوق های درامد ثابت در ماهی که گذشت، به همراه پیش بینی صندوق ها از بازدهی ماه اینده را گرداوری کرده ایم. 💎 بالاترین پیش بینی اعلام شده برای سود ماه اینده متعلق به صندوق ثمر با 41 درصد موثر سالانه است و پس از ان: درین، زمرد کورش، دارا 📊 اطلاعات اماری پیش بینی های ماه بعد: بیشترین: 41.0% (ماه قبل 40.0%) کمترین: 30.1% (ماه قبل 30.1%) میانه: 38.0% (ماه قبل 38.0%) میانگین: 37.6% (ماه قبل 37.5%) 💎 بالاترین بازدهی قیمتی ماه گذشته (31 اردیبهشت تا 31 خرداد): دارا، تداوم، بمان، تصمیم 💎 نکات معاملاتی: 🟧 ذخیره صندوق عبارت از اختلاف قیمت اماری با قیمت تابلوست که به درصد بیان شده است. 🟧 میانگین ماهانه ارزش معاملات صندوق ها، پارامتر مهمی است که با توجه به میزان سرمایه مورد نظر خود، باید در سرمایه گذاری مورد توجه قرار دهید. 🟧 برخی از صندوق های درامد ثابت پرداخت سود ماهانه دارند که در سایت فیپیران می توان لیست انها را مشاهده کرد. ✍️ سعید طبرسی #صندوق_درامدثابت 📱 @fardaname
-
علی شهبازی
هدف شاخص محدوده 10mهست…صبور باشید هلدینگهای جا مانده و اینده دار مثل پترول،،،برکت، خبهمن، تاپیکو بررسی کنید .. هم اسیب ندیدند هم چشم انداز عالی دارند
-
امیرمسعود رحیمی
خساپا دو سه روز پیش اعلام کردم مقاومت سنگین داره و محدوده 50 تومن مناسب ورود هست. باز هم بررسی بفرمایید
-
babayee
نارنج اهرم پیامهای امروز را ملاحظه فرمایید درزمانی که سکوت مطلق حاکم بود عرض کردم پایان امروز حسرت فایده ای نداره میخواهید بخرید بخرید-زیرکها دانستند چکارکنند
-
بورس ایران
#اروند فردا اخرین روز معاملاتی این هفته است و طبیعتا فشار فروش در نیمه دوم بازار امری عادی بوده و هست و قطعا سهم اروند هم از قضیه مستثنی نیست میدونم به ذایقه یه عده از سروران گرامی نمیاد ولی فردا هم سهم صف فروشه