جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرزام روحانی | farzam_rohani
۱۳:۱۸:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

غالبر با سلام و عرض ادب امروز از صف فروش با کدهای همکارام خرید زدم خودم منتظر بودم که ساعت 12:00 به بعد روند حجم گیری تسریع پیدا کنه، که نشد و خودم هم خرید نزدم هرجا روند بلعیدن سهم رو ببینم سهم خودمو برمیدارم امروز کف حمایتی خط روند تاچ شد. حد ضرر کوتاه مدتی ها فعال شده. اگه شل کرد، نصف بفروشید من به قیمت 29500 و 27700 ریال دارم فکر می کنم که پله ی سوم و چهارم خودمو تکمیل کنم در هر صورت هیچ پولی از سهم خارج نشده و این پولای گنده منتظر حرکت بازیگر خواهند ماند برخلاف نظر عموم، این سهم به شدت ورود پول هوشمند داشته و در این چند روزی که سهم منفی بود، خروج پولی دیده نشده من به زودی سهامدار 4 میلیون برگ سهم از غالبر خواهم بود

لیست اخبار