📣 پتروشیمی #مارون در 12 ماهه 1404 به سود 941 تومانی رسید. شرکت رشد 52 درصدی نسبت به سال مالی قبل داشته است. حاشیه سود خالص شرکت از محدوده 50 درصد به حدود 25 درصد کاهش یافته است. عملکرد در مقایسه با پتروشیمی جم بهتر بوده است. پی به ای 6.2 و تقسیم 60 درصدی که به معنای بازده نقدی بالای 10 درصد است. برنامه افزایش سرمایه از 23 هزار میلیارد ریال به 100 میلیارد ریال دارد. در این راستا بیش از یک میلیارد دلار پروژه تعریف شده است. شرکت برای سال 1405 حدود 1770 تومان سود پیش بینی کرده است. @bourse24ir
-
امیر مو سی پور
خودرو مثل اینکه گفتن این منفی ها برای منافع سهامداران هستش و جای نگرانی نداره.
-
خودرو درود بر همگی همانطور که قبلا گفته شد در مسیر توافق ، دست اندازی هایی بوجود میاد که حتما حل خواهد شد گفتم از صف فروش به بالا حرکت میکنه امیدوارم استفاده کرده باشید
-
Vaziri
پکرمان طبق بررسی نمودارها فردا برمیگرده نگران نباشید گر صبر داشته باشی ز غوره حلوا سازید
-
فملی باید زمان افزایش سرمایه 37% ( از سود انباشته ) را تا تاریخ 14 / تیر / 1405 ..در کدال اطلاع رسانی کنند… در غیر اینصورت در مجمع عادی سالیانه ،، نحوه استفاده از ( سود انباشته) .را سوال کنید…
-
یاسین محمدی
#سیسکو اگهی ثبت افزایش سرمایه ثبت شد
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا 18عیار محدوده های خرید پله اول 15500-16 پله دوم 13ت پله سوم 9/300در صورتی که برسه به این محدوده محدوده های مقاومتی 22-24-27-34 1/تیرماه /1405 📕 منبع؛👇 erfanitrade #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
cafetrade_
تاپیکو غویتا خگستر پارسیان سپید ✅
-
کبیر
#ودی امیدوارم دوستان به حرف بنده گوش داده باشن برای فروش ودی و تبدیل به سهام خوب بازار ، از سقف هرروز فروش زدم شخصا و هروقت خواست حرکت کنه براحتی هرتعداد خواستم از بازارگردان ها و سپاهی میخرم
-
سمگا زیاده گویی نمیکنم. هر انچه گفتم درست بوده. ار تش تک نفره. با اختلاف زیاد کت تن خودم بوده. مگه میشه یک سال هر چی میگی درست باشه!!
-
وزیری
#پکرمان فردا برمیگرده نگران نباشید گر صبر داشته باشی ز غوره حلوا سازید