👆 چه گزارش 12 ماهه ای #وبشهر رو کرد… 10 همت سود خالص تو تلفیق و کل مارکت 20 همت!!! با این سود سازی گروه شوینده و غذایی امسال براحتی 20 همت میسازه✌️ دیگه اینکه #ونوین و #صنایع_شیر_ایران و چقدر رو به جلو هستن به کنار… این شرکتا رو بعدا بازار خوب درک میکنه😜 @hdeljouee
-
جویندگان سهام طلایی
📣 پتروشیمی #مارون در 12 ماهه 1404 به سود 941 تومانی رسید. شرکت رشد 52 درصدی نسبت به سال مالی قبل داشته است. حاشیه سود خالص شرکت از محدوده 50 درصد به حدود 25 درصد کاهش یافته است. عملکرد در مقایسه با پتروشیمی جم بهتر بوده است. پی به ای 6.2 و تقسیم 60 درصدی که به معنای بازده نقدی بالای 10 درصد است. برنامه افزایش سرمایه از 23 هزار میلیارد ریال به 100 میلیارد ریال دارد. در این راستا بیش از یک میلیارد دلار پروژه تعریف شده است. شرکت برای سال 1405 حدود 1770 تومان سود پیش بینی کرده است. @bourse24ir
-
محمد گندمی نصرابادی
سبزوا فردا مثبته
-
وبملت باتوجه به افزایش نرخ بهره بانکی ها از زیان دهی در میان و بورس نابود میشه ورود پول به صندوق درامد ثابت گویای همه چیز است
-
جویندگان سهام طلایی
#مارون 5840 تو واچ داشته باشینش، چون در معاملات TAL هم حدود 360 هزار تا روی 5810 درخواست بود ولی یک برگ سهم هم معامله نشد. مقاومت نوسانی 6100 تومن داره که با شکستنش تا 6800 تومن جا داره. افسر بیش از 400% از سود انباشته هم داره. ⬇️⬇️⬇️
-
رشید اصغری امندی
سصفها سودهای منو کجا میرود
-
علیرضا جعفری
ونیرو اینگونه سهم ها وارد بورس شدن به جای وام گرفتن مشکل نقدینگی شرکت رو بدون کارمزد دادن از سهامدار وام میگیرن به حال خودش رها میکنن پایین تر خواهد رفت فقط سهم خوب انتخاب کنید نقدشوندگی بالا داشته باشن
-
آکادمی بازارهای مالی(شربتی)
#حتوکا برای فردا در واچ لیستتون باشه به نظر رفتارهای این سهم به مانند رفتارهای قبل از رشد #حفارس هست ابتدای بازار اگر اوکی بود بشه بصورت پله ای از صف فروش برداشت 05.03.31
-
فزر صنایع برتر چه کوفتیه همشون میرن بالا
-
s
موج موج صندوق بسیار خوبیه.بیشترین سود رو از این صندوق دارم. اهرم و دوایکس هم دارم ولی موج یه چیز دیگه ست❤️
-
حمیدرضا شیخی
اروند با توجه به شناوری 13% و حجم خرید دو روز اخیر ،از فرصت فروش سهامداران کوتاه مدت برای افزایش مالکیت استفاده می شود. پس احتمالا خرید ها در قیمت های پایین تری هم ادامه دار خواهد بود . بنا بر منطق و مفروضات فعلی باشد فکر میکنم حقوقی معتقد است: سود تقسیمی مناسب خواهد بود اما نه در این قیمت . قیمت سهم می بایست به اسفند برگردد. کسی منکر ارزش ذاتی سهم بالاتر و پتروشیمی اروند نیست . به نظر من مهم ترین سوال این نیست که فردا مثبت می شود یا منفی بلکه وجود فروشندگان (دارای سهام با قیمت بسیار پایین تر که دارند سود شناسایی میکنند ) می باشد. قطعاً من اگر جزو حقوقی های خریدار می بودم همین رویه خرید ارام و پیوسته را تا مجمع و جمع اوری سهام در قیمت های پایین تر ادامه می دادم.