جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حمیدرضا شیخی | hamidrezasheykhi
۱۳:۱۳:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

اروند با توجه به شناوری 13% و حجم خرید دو روز اخیر ،از فرصت فروش سهامداران کوتاه مدت برای افزایش مالکیت استفاده می شود. پس احتمالا خرید ها در قیمت های پایین تری هم ادامه دار خواهد بود . بنا بر منطق و مفروضات فعلی باشد فکر میکنم حقوقی معتقد است: سود تقسیمی مناسب خواهد بود اما نه در این قیمت . قیمت سهم می بایست به اسفند برگردد. کسی منکر ارزش ذاتی سهم بالاتر و پتروشیمی اروند نیست . به نظر من مهم ترین سوال این نیست که فردا مثبت می شود یا منفی بلکه وجود فروشندگان (دارای سهام با قیمت بسیار پایین تر که دارند سود شناسایی میکنند ) می باشد. قطعاً من اگر جزو حقوقی های خریدار می بودم همین رویه خرید ارام و پیوسته را تا مجمع و جمع اوری سهام در قیمت های پایین تر ادامه می دادم.

لیست اخبار