جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سید پرویز گبیر | cbidf
۱۰:۵۳:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#ثعمرا شما 10 تا سهم داری ، 9 تاش قفل صف فروشه ، برای فروش مجبوری اون یه دونه رو بفروشی، و فشار فروش رو اون یه دونه سهم میاد و اونم صف فروش میشه ، و یا میخوای سهم بخری ، همه صف خریدن ، و 5 تا سهم تو بازار فرصت ورود میدن ، میری از همون 5 تا سهم می خری و اونا هم صف خرید میشن ، این نتیجه دامنه محدود نوسان هستش ، که ملت رو تو صف خرید ها و فروش ها اسیر می کنه . اصلا تحلیل نیاز نیست ، بنیاد مهم نیست ، بازار هر سمتی رفت ، سهم شما هم اون سمتی می ره . یه مشت بی سواد بالا نشستن ، و به قانون کشف قیمت توسط عرضه و تقاضا کوچکترین اعتقادی ندارن ، و این میشه که بازار رو 7 ساله به گروگان میگیرن ، هر چی کارشناسان و دلسوزان بازار جار میزنن که این سمش نیست ، و اینا کوچکترین اهمیتی به نظر عقلا نمی دن ، صدا اگر صدای من باشد و گوش اگر گوش تو تا به ابد نرسد فریادم.

لیست اخبار