#ونوین #شتران و #شبندر دارن قیمت پسفردا رو می خرن
-
بورس۲۴ | Bourse24
پابرجایی صف خرید قدرتمند #ناما تا دقایق پایانی تا این لحظه 25 میلیون سهم از صفش را دادند در حالی که بیش از 150 میلیون سهم از ان باقی مانده است. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
Habib47
#ستران شکر خدا در منفی 3 اضافه کردم🙏💜 هوارزاق🌹🌸🙏
-
bourse4you
#وصنا سهامدار عمده #ونوین هست بنظر درحال شکست مقاومت تاریخی خودش هست سهم چابک با سبد خوب
-
Ahmadht
#اروند بازار برگشت فردا اروند صف خرید یا مثبت معانله میشه شک نکنین
-
Ahmadht
#اروند بازار برگشت فردا اروند صف خرید یا مثبت معانله میشه شک نکنین
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
هجوم پول به سهام پالایشی پالایشی ها صف خرید شدند. #شبندر و #شبریز بالاتر از قیمت صف خرید فردا معامله می شوند. خروج پول حقیقی از دقایقی پیش متوقف شده است. ☘ @Bahar_e_Bourse
-
Habib47
#وبملت خدا رو شکر در 3_ اضافه کردم 🙏 برای مجمع هفته اینده هوالرزاق🙏🌸💜
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم پیلن
-
تحلیل سیگنال بورس سهام
🟢✔️🟢 #وصندوق 💹 1405/4/1 ⌚ 12:04:49 🔖 16,500 #خرید 19 کد حقیقی در صف فروش به ارزش کل 75,781,200,000 ریال سرانه خرید هر کد 3,988,479,000 ریال
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
🟢✔️🟢 #وصندوق 💹 1405/4/1 ⌚ 12:04:49 🔖 16,500 #خرید 19 کد حقیقی در صف فروش به ارزش کل 75,781,200,000 ریال سرانه خرید هر کد 3,988,479,000 ریال