▫️تثبیت نرخ سیمان با افت نسبی تقاضا میانگین موزون نرخ فروش سیمان بورسی ها در 30 و 31 خرداد نشان می دهد پس از رشدهای قابل توجه ابتدای سال 1405، قیمت ها در بیشتر مناطق به فاز تثبیت رسیده اند و در برخی عرضه ها افت های محدود دیده می شود. با این حال، شمال غرب همچنان تقاضای پایدارتری دارد و در جنوب و شرق کشور رقابت های بهتری شکل گرفته است. در این هفته، 650 هزار تن سیمان عرضه شد و تقاضا به 653 هزار تن رسید. نمادهای #سبهان، #سخاش، #سهرمز، #ساروم و #سفانو بالاترین نرخ ها را ثبت کردند. @bourse_signal1
-
سصوفی سصوفی فقط خرید لازمه
-
زانیار محمدی
اهرم خودرو ریخت خالی کردن باز یه نوسان گرفتن فردا باز کل بازار صف فروش
-
علی علیوند
#وبملت :سوابق چندین ساله اقتصاد ایران ثابت کرده که افزایش نرخ بهره همیشه منجر به افزایش نرخ دلار و نتیجتا افزایش تورم بعد افزایش قیمت ها گردیده یعنی افزایش نرخ بهره هیچ موقع تناسبی با تورم نداشته لذا نه تنها اثر بازدارندگی ندارد بلکه باعث فزایش لجام گسیخته قیمتها شده است. باز تاریخ تکرار می شود.این خط این هم نشان /--
-
سیسکو سلام سیسکوح هایی که پولشو دادیم تبدیل بشه به سیسکو کی اضافه میشه به پرتفو؟ کسی خبرداره؟ ممنون
-
وبملت دوستان نوسان گیر پیشنهاد میدهند برای اینکه بتونن نوسان بالای 3 درصد بگیرند. پیشنهاد میدهند سفارش هاتون را در از صفر تا 3 بگذارید. دوستان نوسانگیر باید با ضرر از هم خارج بشن.
-
وسدید برای همین بدون وقفه بالا می ره
-
شتران 511 حجم اضافه کردم
-
صندوق های طلای بورس ایران
‼️‼️ 🔎عملکرد خردادماه صندوق های #طلا زیر ذره بین فاندبیس 🗓خرداد 1405 ✅بهترین بازده ماه را #عیار با 16.2-% ثبت کرد. ❌ضعیف ترین بازده ماه را #رزترنج با 18.9-% ثبت کرد. 🔼#عیار با سهم 58.6% از کل ارزش معاملات, بیشترین ارزش معاملات را داراست. 📈 روند ارزش معاملات صندوق های طلا طی این ماه نوسانی بوده است. #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx http://t.me/fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir
-
فاراک بریم واس مثبت شدن.جانمونین ازش
-
فملی حقوقی داره مفت از دست حقیقی در میاره فردا مجدد پروازه