البته که در یک بازه بلند مدت تر و روییت پاره ای از محاسبات بنیادی بیشتر با اقبال رو به رو خواهد شد. #سجام اواخر اردیبهشت بود که #سجام 200 تومنی تعدیل شده در چک لیست ما قرار گرفت و تمام تیک های لازم رو از ما گرفت. بارهای بار بر صعودی بودن اندیکیتورها و شاخص های بنیادی شرکت اشاره کردیم. این سهم فردا وارد سهام ما با بازده 300% خواهد شد ضمن اینکه شما 37% از قیمت سهم رو هم از محل سود تقسیمی کاور کردید و در مجمع پیش رو کل قیمت سهم کاور خواهد شد و سهم از اونجا به بعد برای شما مانند دستگاه چاپ پول عمل خواهد کرد که مفت گیرتون اومده. عزیزان و دوستان چیزهایی که اینجا گفته میشه شما جاهای دیگر پیدا نمی کنید، شما در سراسر جهان نمی توانید سهمی پیدا کنید که دوره بازگشت سرمایه دو ساله داشته باشید. اونایی که سهم رو از قبل با ما داشتن تا تبدیل شدن سهم به فسیل نگهداری کنند.
-
حامد سلیمانی
وبملت یه موج دیگه دادن و یه سری دیگه خروج زدن. یه کندل بد دیگه هم به جای گذاشت درامد ثابت هم ورود پول داشت در سکوت اخبار مذاکرات
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم پیلن
-
فزر بعضی دوستان اینجا واقعا استاد هستن افتخار می کنم اینجام فملیییی
-
داوه باش تا صبح دولتت بدمد! فردا که هیچ، از 360بر میگرده
-
mastoor
#ورنا یک عده ادم پولدار بی عقل هر روز میان دویست میلیارد تومن ورنا میخرن و میندازن یه گوشه. یک عده ادم فقیر و باهوش هم دوزار سهامی که دستشون مونده رو میدن به اینا.
-
شستان اصلا ارزش خرید دارد یا خیر
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔴🔴#پالایش هفتمین #فروش_حقیقی در قیمت 449,337 ( 2.89% ) در صف خرید ساعت: 12:29 19نفر هر کد میانگین 457 میلیون تومان مجموعا 8,689میلیون تومان قدرت خریدار: 1.7 م.سی روز: 140.3 | سرانه حقیقی: 438 م.سی روز: 557 قیمت پایانی 432,501 ( -0.96% ) @fundSmartMoney1 1405/04/01
-
رضا الف
#پارسان حقوقی فرصت طلب نابود کرد صف فروش رو. حالا باز برید صف فروش. در مورد تمام نمادها صادقه!! دلتون برای پولتون بسوزه. مفت ردش نکنید. زحمت کشیدین براش. یا اصلا تو بورس نیاید
-
a.li
شپلی داداش اگر میخواست خالی کنه خیلی کار های راحت تری هم می توانست بکنه ما هم میدونیم محدوده 500تا 700 برای سهم خیلی حساسه و ممکنه برخی ها سیو سود کنن . اما فعلا حقوقی نمیزاره سهم گیر کسی بیاد
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم پیلن