#️⃣ با توجه به رشد پرقدرتی که بازار در این مدت داشته و همچنین شرایط اقتصادی دولت و فضای جنگی کشور، فعلاً انتظار رشدهای سنگین مشابه سیکل قبل رو ندارم. اگر هم رشد مقطعی داشته باشیم، احتمالاً موقتی خواهد بود و به مرور سایر نمادها مثل شپنا، خودرویی ها و بانکی ها هم وارد فاز اصلاح میشن. 🔹بازار تا حد زیادی اشباع خرید شده و نسبت ریسک به بازده مثل قبل جذاب نیست. به نظر من در این شرایط باید بیشتر دنبال نوسان گیری کوتاه مدت بود تا سهامداری سنگین. 🔹شخصاً فعلاً نقد می مونم و فقط اگر موقعیت مناسب ببینم نوسان روزانه می گیرم. 🎯برای فردا در صورت مثبت بودن ابتدای بازار، روی #ضهرم4031 نوسان می گیرم و موقعیتمون رو افست میکنیم و بعد تا روشن تر شدن شرایط، کنار می نشینم. شاید هم روی منفی های صندوق مس، طلا یا نقره یا تک سهم ها مث #فزر فرصت مناسبی پیدا شد. که اطلاع میدم . *️⃣فعلا پرتفو رو کامل نقد میکنیم جه اپشن چه سهم اگر نشانه ای از اصلاح دیدیم هم روی ط ها فعال خواهیم شد. ابتدا حفظ ارزش پولمون و سیو سودهای گرفته شده بعد سود بیشتر دوستان طمع ممنوع حس جامندگی ممنوع حرف های بی پایه و اساس از رشد شاخص تا 10 و 12 میلیون کشک و ممنوع #بورس #بازار_سرمایه #سهام #صندوق_اهرمی #ضهرم4031 #طلا #نقره #سرمایه_گذاری #مدیریت_ریسک 1️⃣مهدی 1405/4/1 @eTFIRN
-
فاطمه
#ورنا
-
فاطمه
#ورنا
-
ربات ترید تسلا (TESLA Trading Robot)
📊 روند کلی بازار بازار در حال حاضر با ADX معادل 26.41 در نیمه صعودی قرار دارد، زیرا +DI (35.23) بالاتر از -DI (21.42) است. این وضعیت نشان دهنده توان بالای روند صعودی و پیشنهاد خرید به معامله گران است. 📉 وضعیت اشباع خرید و فروش RSI در 59.57 و Stochastic در 46.75 قرار دارند. این وضعیت نشان دهنده نبود اشباع خرید یا فروش است و احتمال ادامه روند صعودی را تقویت می کند. 📈 تحلیل میانگین های متحرک میانگین های متحرک کوتاه مدت (10 و 20 روزه) بالاتر از میانگین های بلندمدت (50 و 200 روزه) هستند، که نشان دهنده یک سیگنال صعودی قوی است. این شرایط، نقاط ورود بالقوه را برای خرید فراهم می کند. 🔍 بررسی اندیکاتورهای کلیدی MACD در حال حاضر سیگنال خرید را نشان می دهد و CCI در ناحیه فروش (324.50) قرار دارد. این سیگنال ها می تواند اثر مثبتی بر حرکت بازار در کوتاه مدت داشته باشد. 🛑 سطوح کلیدی حمایت و مقاومت حمایت های کلیدی شامل 4106.81 (فیبوناچی) و 4041.77 (پیوت کلاسیک) هستند. مقاومت ها شامل 4290.01 (پیوت کلاسیک) و 4201.64 (فیبوناچی) هستند. این سطوح نقاط ورود و خروج (Take Profit و Stop Loss) بسیار مهمی محسوب می شوند. 🎯 تحلیل داینامیک شاخص های دیگر تحلیل مکدی و مومنتوم می توانند اطلاعات بیشتری درباره شتاب و قدرت روند ارایه دهند که مرتبط با تحلیل های قبلی هستند و می توانند به تصمیم گیری معاملاتی کمک کنند. ✅ جمع بندی و پیشنهاد عملیاتی در شرایط فعلی بازار، خرید بهترین اقدام است زیرا روند صعودی و سیگنال های مثبت از اندیکاتورها و میانگین های متحرک حمایت می کند. معامله گران باید با توجه به سطوح حمایت و مقاومت، استراتژی های خود را به روز کنند. ⚠️ سلب مسیولیت این تحلیل به صورت کاملاً خودکار و توسط هوش مصنوعی ارایه شده است و فقط جنبه اطلاع رسانی دارد. مسیولیت هرگونه تصمیم گیری و انجام معاملات بر عهده استفاده کننده است.
-
فاطمه
#ورنا
-
فاطمه
#ورنا
-
سعید
#ورنا فروش یا نوسانگیری در این سهم یا وساپا مساوی اه وحسرت
-
سعید
#ورنا فروش یا نوسانگیری در این سهم یا وساپا مساوی اه وحسرت
-
سعید
#وساپا نوسان گیری یا فروش این سهم یا ورنا مساوی اه وحسرت
-
اندیشه جاوید
قیمت حفاری در تاریخ 1404/04/08 بوده 5830 ریال و در تاریخ 1405/03/31 قیمتش هست 4555 ریال که با احتساب سود نقدی 750 ریالی که پارسال داده عدد کنونی حفاری را 5305 ریال میگیریم با این حساب هر کس یکسال پیش در تاریخ 8 تیرماه 1404 حفاری را 5830 ریال خریداری کرده و سهامداری کرده باهاش در تاریخ 31 خرداد 1405 بعد از یکسال سهامداری که تورم حدود 150 تا 200 درصدی داشتیم پول خودشم بهش نمیدن و بابت هرسهمی که خریده 5305 ریال گیرش میاد یعنی 10% از اصل پولی که سرمایه گذاری کرده در این شرکت تو این تورم 150 الی 200 درصدی اب رفته و سرمایه ای که برای سرمایه گذاری در حفاری تزریق کرده باتوجه به تورم شده حدودا یک سوم شده
-
اندیشه جاوید
قیمت حفاری در تاریخ 1404/04/08 بوده 5830 ریال و در تاریخ 1405/03/31 قیمتش هست 4555 ریال که با احتساب سود نقدی 750 ریالی که پارسال داده عدد کنونی حفاری را 5305 ریال میگیریم با این حساب هر کس یکسال پیش در تاریخ 8 تیرماه 1404 حفاری را 5830 ریال خریداری کرده و سهامداری کرده باهاش در تاریخ 31 خرداد 1405 بعد از یکسال سهامداری که تورم حدود 150 تا 200 درصدی داشتیم پول خودشم بهش نمیدن و بابت هرسهمی که خریده 5305 ریال گیرش میاد یعنی 10% از اصل پولی که سرمایه گذاری کرده در این شرکت تو این تورم 150 الی 200 درصدی اب رفته و سرمایه ای که برای سرمایه گذاری در حفاری تزریق کرده باتوجه به تورم شده حدودا یک سوم شده