جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
نوسان آپشن | ETF | سهام | etfirn
۰۲:۳۲:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#️⃣ با توجه به رشد پرقدرتی که بازار در این مدت داشته و همچنین شرایط اقتصادی دولت و فضای جنگی کشور، فعلاً انتظار رشدهای سنگین مشابه سیکل قبل رو ندارم. اگر هم رشد مقطعی داشته باشیم، احتمالاً موقتی خواهد بود و به مرور سایر نمادها مثل شپنا، خودرویی ها و بانکی ها هم وارد فاز اصلاح میشن. 🔹بازار تا حد زیادی اشباع خرید شده و نسبت ریسک به بازده مثل قبل جذاب نیست. به نظر من در این شرایط باید بیشتر دنبال نوسان گیری کوتاه مدت بود تا سهامداری سنگین. 🔹شخصاً فعلاً نقد می مونم و فقط اگر موقعیت مناسب ببینم نوسان روزانه می گیرم. 🎯برای فردا در صورت مثبت بودن ابتدای بازار، روی #ضهرم4031 نوسان می گیرم و موقعیتمون رو افست میکنیم و بعد تا روشن تر شدن شرایط، کنار می نشینم. شاید هم روی منفی های صندوق مس، طلا یا نقره یا تک سهم ها مث #فزر فرصت مناسبی پیدا شد. که اطلاع میدم . *️⃣فعلا پرتفو رو کامل نقد میکنیم جه اپشن چه سهم اگر نشانه ای از اصلاح دیدیم هم روی ط ها فعال خواهیم شد. ابتدا حفظ ارزش پولمون و سیو سودهای گرفته شده بعد سود بیشتر دوستان طمع ممنوع حس جامندگی ممنوع حرف های بی پایه و اساس از رشد شاخص تا 10 و 12 میلیون کشک و ممنوع #بورس #بازار_سرمایه #سهام #صندوق_اهرمی #ضهرم4031 #طلا #نقره #سرمایه_گذاری #مدیریت_ریسک 1️⃣مهدی 1405/4/1 @eTFIRN

فالورها 812
تاثیر (Imp) 157.0
بازدید 157
تعامل (Eng) 7.0
لیست اخبار