قیمت حفاری در تاریخ 1404/04/08 بوده 5830 ریال و در تاریخ 1405/03/31 قیمتش هست 4555 ریال که با احتساب سود نقدی 750 ریالی که پارسال داده عدد کنونی حفاری را 5305 ریال میگیریم با این حساب هر کس یکسال پیش در تاریخ 8 تیرماه 1404 حفاری را 5830 ریال خریداری کرده و سهامداری کرده باهاش در تاریخ 31 خرداد 1405 بعد از یکسال سهامداری که تورم حدود 150 تا 200 درصدی داشتیم پول خودشم بهش نمیدن و بابت هرسهمی که خریده 5305 ریال گیرش میاد یعنی 10% از اصل پولی که سرمایه گذاری کرده در این شرکت تو این تورم 150 الی 200 درصدی اب رفته و سرمایه ای که برای سرمایه گذاری در حفاری تزریق کرده باتوجه به تورم شده حدودا یک سوم شده
-
ارزش مسکن بسیار بسیار مهم مالک اتیه 5درصد به زیر ناو رفت
-
ایران سبز
فملی سلام حواستون باشه امروز عارف داره می ره سازمان بورس به نظرم امروز بازار بدجوری صف خرید سه مواظب باشید هیجانی عمل نکنید خودم دیروز شبندر فروختم شاید امروز مجبور بشم همین سهم در صف خرید بگیرم باز هم گفتم شاید
-
مالک اتیه مهم امروز مالک اتیه 5درصد زیر ناو
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#خیمن اپدیت درخواستی با یک الگو به حمایت مهم رسیده هنوز نشانه تاییدیه ریورسال رو نداره 23 بهمن 1404 @Marketanalyzer1989
-
احسان اصفهانی(تابلوبازی)
📍پولبک و بازگشت قوی تر📍 🔸منفی های احتمالی دوشنبه و سه شنبه را می توان پولبک به سطح 5 تا 5.100 میلیون واحد شاخص کل تلقی کرد و خیلی بنظرم بازار ترسی ندارد. 🔸شایعه افزایش نرخ بهره، اخبار متناقض از مذاکرات و… همه و همه بهانه ای برای افرادی است که تحمل سود زیاد و بزرگ را ندارند و به محض اینکه سود 40 یا 50 درصدی در برخی از سهام دیدند از ترس از بین رفتن سودشان فروشنده شدند. 🔸من به بازی بالای 200 درصدی در بسیاری از سهام بنیادی برای سهام بنیادی اعتقاد دارم و از انجا که خیلی اهل بالاشو دادم پایینشو خریدم نیستم از سهام خودم چیزی نفروختم (علی رغم اینکه به دوستان کانال ویژه تذکر دادم که عرضه ها زیاده و در پادکست های شنبه یکشنبه از اصلاح احتمالی بازار گفتم). 🔸در ادامه هم معتقدم بازار خیلی جا برای اصلاح ندارد و این حجم های سنگین و ارزش معاملات 50 همتی بر فراز شاخص پنج میلیون واحدی باعث می شود ما دیگر به زیر پنج میلیون واحد نرویم پس به جای اینکه خودمان را درگیر اخبار مذاکرات و نرخ بهره و… بکنیم بنظرم بهتر است از شکار سهام خوب و بنیادی در این روزها برای رالی صعودی بعدی غافل نشویم… ✍احسان اصفهانی https://t.me/tablobaziii
-
ایروانی ارشد کسب وکار
خوب گفتار و نوشتار میزنند بازار سهام به خاطر خوشبینی سیاسی رشد کرد ملت ایران صادرات پتروشیمی ونفت ایران ازاد شد
-
همیشه در سود
امروز فردا هم سهام سکرد خواهیم خرید
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#خیمن بروزرسانی و یک الگو ✅ سیگنال تریدینگ و هدف اول 300-320 ت چارت تعدیل شده 1 تیر 1405 @Marketanalyzer1989
-
دایی جون
#لازما در چارت هفتگی هم تازه حرکت سهم داره شروع میشه ، کل بازار اشباع خرید ، لازما اشباع فروش و شروح حرکت صعودی قوی
-
علی نصرتی
سغرب با خرید سنگین حقوقی در دو روز گذشته نشانگر شکست صف فروش امروز است