📊 روند کلی بازار بازار در حال حاضر با ADX معادل 26.41 در نیمه صعودی قرار دارد، زیرا +DI (35.23) بالاتر از -DI (21.42) است. این وضعیت نشان دهنده توان بالای روند صعودی و پیشنهاد خرید به معامله گران است. 📉 وضعیت اشباع خرید و فروش RSI در 59.57 و Stochastic در 46.75 قرار دارند. این وضعیت نشان دهنده نبود اشباع خرید یا فروش است و احتمال ادامه روند صعودی را تقویت می کند. 📈 تحلیل میانگین های متحرک میانگین های متحرک کوتاه مدت (10 و 20 روزه) بالاتر از میانگین های بلندمدت (50 و 200 روزه) هستند، که نشان دهنده یک سیگنال صعودی قوی است. این شرایط، نقاط ورود بالقوه را برای خرید فراهم می کند. 🔍 بررسی اندیکاتورهای کلیدی MACD در حال حاضر سیگنال خرید را نشان می دهد و CCI در ناحیه فروش (324.50) قرار دارد. این سیگنال ها می تواند اثر مثبتی بر حرکت بازار در کوتاه مدت داشته باشد. 🛑 سطوح کلیدی حمایت و مقاومت حمایت های کلیدی شامل 4106.81 (فیبوناچی) و 4041.77 (پیوت کلاسیک) هستند. مقاومت ها شامل 4290.01 (پیوت کلاسیک) و 4201.64 (فیبوناچی) هستند. این سطوح نقاط ورود و خروج (Take Profit و Stop Loss) بسیار مهمی محسوب می شوند. 🎯 تحلیل داینامیک شاخص های دیگر تحلیل مکدی و مومنتوم می توانند اطلاعات بیشتری درباره شتاب و قدرت روند ارایه دهند که مرتبط با تحلیل های قبلی هستند و می توانند به تصمیم گیری معاملاتی کمک کنند. ✅ جمع بندی و پیشنهاد عملیاتی در شرایط فعلی بازار، خرید بهترین اقدام است زیرا روند صعودی و سیگنال های مثبت از اندیکاتورها و میانگین های متحرک حمایت می کند. معامله گران باید با توجه به سطوح حمایت و مقاومت، استراتژی های خود را به روز کنند. ⚠️ سلب مسیولیت این تحلیل به صورت کاملاً خودکار و توسط هوش مصنوعی ارایه شده است و فقط جنبه اطلاع رسانی دارد. مسیولیت هرگونه تصمیم گیری و انجام معاملات بر عهده استفاده کننده است.
-
ثشاهد صف فروش
-
ارزش مسکن بسیار بسیار مهم مالک اتیه 5درصد به زیر ناو رفت
-
ایران سبز
فملی سلام حواستون باشه امروز عارف داره می ره سازمان بورس به نظرم امروز بازار بدجوری صف خرید سه مواظب باشید هیجانی عمل نکنید خودم دیروز شبندر فروختم شاید امروز مجبور بشم همین سهم در صف خرید بگیرم باز هم گفتم شاید
-
مالک اتیه مهم امروز مالک اتیه 5درصد زیر ناو
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#خیمن اپدیت درخواستی با یک الگو به حمایت مهم رسیده هنوز نشانه تاییدیه ریورسال رو نداره 23 بهمن 1404 @Marketanalyzer1989
-
احسان اصفهانی(تابلوبازی)
📍پولبک و بازگشت قوی تر📍 🔸منفی های احتمالی دوشنبه و سه شنبه را می توان پولبک به سطح 5 تا 5.100 میلیون واحد شاخص کل تلقی کرد و خیلی بنظرم بازار ترسی ندارد. 🔸شایعه افزایش نرخ بهره، اخبار متناقض از مذاکرات و… همه و همه بهانه ای برای افرادی است که تحمل سود زیاد و بزرگ را ندارند و به محض اینکه سود 40 یا 50 درصدی در برخی از سهام دیدند از ترس از بین رفتن سودشان فروشنده شدند. 🔸من به بازی بالای 200 درصدی در بسیاری از سهام بنیادی برای سهام بنیادی اعتقاد دارم و از انجا که خیلی اهل بالاشو دادم پایینشو خریدم نیستم از سهام خودم چیزی نفروختم (علی رغم اینکه به دوستان کانال ویژه تذکر دادم که عرضه ها زیاده و در پادکست های شنبه یکشنبه از اصلاح احتمالی بازار گفتم). 🔸در ادامه هم معتقدم بازار خیلی جا برای اصلاح ندارد و این حجم های سنگین و ارزش معاملات 50 همتی بر فراز شاخص پنج میلیون واحدی باعث می شود ما دیگر به زیر پنج میلیون واحد نرویم پس به جای اینکه خودمان را درگیر اخبار مذاکرات و نرخ بهره و… بکنیم بنظرم بهتر است از شکار سهام خوب و بنیادی در این روزها برای رالی صعودی بعدی غافل نشویم… ✍احسان اصفهانی https://t.me/tablobaziii
-
ایروانی ارشد کسب وکار
خوب گفتار و نوشتار میزنند بازار سهام به خاطر خوشبینی سیاسی رشد کرد ملت ایران صادرات پتروشیمی ونفت ایران ازاد شد
-
همیشه در سود
امروز فردا هم سهام سکرد خواهیم خرید
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#خیمن بروزرسانی و یک الگو ✅ سیگنال تریدینگ و هدف اول 300-320 ت چارت تعدیل شده 1 تیر 1405 @Marketanalyzer1989
-
دایی جون
#لازما در چارت هفتگی هم تازه حرکت سهم داره شروع میشه ، کل بازار اشباع خرید ، لازما اشباع فروش و شروح حرکت صعودی قوی