قیمت حفاری در تاریخ 1404/04/08 بوده 5830 ریال و در تاریخ 1405/03/31 قیمتش هست 4555 ریال که با احتساب سود نقدی 750 ریالی که پارسال داده عدد کنونی حفاری را 5305 ریال میگیریم با این حساب هر کس یکسال پیش در تاریخ 8 تیرماه 1404 حفاری را 5830 ریال خریداری کرده و سهامداری کرده باهاش در تاریخ 31 خرداد 1405 بعد از یکسال سهامداری که تورم حدود 150 تا 200 درصدی داشتیم پول خودشم بهش نمیدن و بابت هرسهمی که خریده 5305 ریال گیرش میاد یعنی 10% از اصل پولی که سرمایه گذاری کرده در این شرکت تو این تورم 150 الی 200 درصدی اب رفته و سرمایه ای که برای سرمایه گذاری در حفاری تزریق کرده باتوجه به تورم شده حدودا یک سوم شده
-
Sia
#شفارا درود بر دوستان 9 تیر ماه مجمع عمومی سالیانه داره خبرهای شگفت انگیزی داره مجمع امسال شفارا موفق باشید
-
طرح بزرگ توسعه و بازسازی اغاز شد 300میلیارد دلارتخصیص داده شده ثشرق،انبوه سازی ،صندوق املاک چه رشدی کنن .بَه بَه دیروز چقدر تامید کردم مالک اتیه امروز صف خریدش عالیه
-
مهدی قاسمی
اهرم بازار امروز اصلاحش تموم میشه انشالله سبز میشه و روند صعودی خودش رو میگیره
-
سفید سفید
شفارا درود بر دوستان 9 تیر ماه مجمع عمومی سالیانه داره خبرهای شگفت انگیزی داره مجمع امسال شفارا موفق باشید 🌹
-
علی
#سغرب با اردستان و پکویر یکسال دیگر سربه سر نمی شویم
-
عدنان جعاوله
فزر صبح همگی بخیر لذت ببرید والا
-
مهدی ملکیان
شبندر امروز اضافه خواهیم کرد
-
علی
#سغرب پکویر و اردستان یکبار دیگر به روندش نگاه کن بعد تبلیغ کن و برای دیگران تکه بگیر
-
غزر در محتمل ترین سناریو تا 325.8 تومان پایین میاد و بعد تا پایان سال به 2150 تومان خواهد رسید
-
شپدیس ظاهراً تو مذاکرات دیشب صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شده تا لحظاتی دیگه قراره بیانیه صادر کنن اگه واقعیت داشته باشه سهام پتروشیمی دست نیافتنی میشن