❤️دو سناریو در بازار فردا / بازار سرمایه در انتظار نتایج مذاکرات ✅زهرا فتحی راد - کارشناس بازارسهام 🔴در ادامه عرضه های روی داده در معاملات روز شنبه، بازار امروز نیز با عرضه همراه بوده است؛ به طوری که هر چه زمان بیشتری از روز سپری می شد، بر تعداد نمادهای منفی و صف های فروش افزوده شده؛ هرچند که از ساعت 12 به بعد وضعیت اندکی بهتر شده است، اما وضعیت به نحوی نبود که بتوان گفت از منفی بودن شاخص کاسته شده است و بدین نحو اولین منفی شاخص بعد از روز بازگشایی به ثبت رسید. 🔴 از زمان بازگشایی بازار شاخص کل 42 درصد رشد داشته که البته این میزان رشد در نماد شرکت ها بعضا به بیش از 60 درصد نیز رسیده است. 🔴به طور طبیعی می توان انتظار داشت با عبور شاخص از اولین مقاومت های روانی در 5 میلیون واحد، عرضه ها افزایش یابند و به همین نحو نیز شد، اما به طور کلی برای فردا در صورتی که خبر تاثیر گذار از مذاکرات و… وجود نداشته باشد، می توان دو سناریو را مدنظر قرار داد. 🔴 بازار از منفی شروع شده و ارام به سمت بهبود حرکت کرده که در این صورت می توان گفت رشد ادامه دار می تواند باشد یا ان که به منفی و روند کاهشی خود ادامه می دهد و در این صورت ورود به فاز اصلاحی را باید مد نظر قرار داد. ✍️روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران 📞021-88885561 🆔@TehranMaskanCo #سرمایه گذاری_مسکن_تهران #ثتران #بازار_سرمایه #بورس
-
زکی زاده
#فصبا یکشنبه 31 خرداد 22000 تن بریکت در بورس کالا عرضه شد و با قیمت میانگین 34 میلیون در ازای هر تن معامله شد کل فروش خردادماه فصبا در بورس کالا 2.1 همت
-
Market Wolves🐺
🔻 BULLA 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.005430 حدضرر: 0.004887 (10%) اهرم مد نظر: 20 📌 TP 1: 0.005704 +5% 📌 TP 2: 0.005975 +10% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
محمد علی بوشهری
چه عملیاتی ؟ 30 تومان رو تو صورت مالی مشخص کنید . من خودم سهامدار وگردش هستم ولی از اراجیف بافتن خوشم نمیاد . با دروغ و هوچی گری میخواستم پول دربیارم بهتر از بورس خیلی هست
-
Market Wolves🐺
🔻 SYN 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.1760 حدضرر: 0.1566 (11%) اهرم مد نظر: 18 📌 TP 1: 0.1867 +6% 📌 TP 2: 0.1955 +11% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
بروس وِین
#زفکا دوستان، هرکس زودتر تاریخ مجمع رو فهمید، اینجا اعلان کنه که جا نمونیم.
-
احسان
#شستا از قدیم گفتن / ماهی خوردنش به گندش نمیارزه این حکایت امروز سهامداران است و به واقع این نان خوردن سهامداری هم به این ریش جنباندنش نمی ارزد !!! هر روز استرس ، تنش ، ضرر ، صف فروش و… در شرایطی که صندوقها سودهای حداقل 35 درصدی پرداخت میکنند و تازه قراره برای کمک به شکوفایی اقتصاد 10 درصد دیگر هم سودها را اضافه کنند خلاصه اینکه به جز موارد استثنا و شرایط خاص تقریبا اکثر سهم ها در طول چند سال گذشته و بصورت مداوم این مقدار بازدهی نداشته و عملا سهامداری و سرمایه گذاری در بورس چیزی جز خدمت بدون جیره و مواجب نیست !!! پاینده باشید .
-
S
#کاما تا قبل مجمع خیلی ها پیاده شدن مسیر حرکت رو به بالا میشه پاییز هم فراموش کن
-
فاطمه
#کاما من قبلا کاما رو داشتم چند سال هم باهش می ندم بهتر تو زیگزار باهش وارد و خارج بشید
-
Market Wolves🐺
🔻 RESOLV 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.0214 حدضرر: 0.0199 (7%) اهرم مد نظر: 28 📌 TP 1: 0.0225 +5% 📌 TP 2: 0.0229 +7% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
S
#کاما فروختی نوسان بگیری از این خبرها نیست بازیگر اجازخ ورود نوسان گیر رو نمیده