جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
وپسا | samyarvapsa
۰۱:۱۱:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وپسا خروج شریف پور و تیمش رو از وپسا به فال نیک میگیریم و ایشالا هیجوقت دیگه به ورود به وپسا فکر نکنند چون ما به افراد صادق و روراست در وپسا نیاز داریم نه یک نفر یا گروهی که تمام وجودشان با دروغ و نیرنگ تشکیل شده و استفاده از دروغ در پیشبرد اهدافشان که خدا شکر سهمشان در کف قیمتی از دست دادن و رفتند که برنگردند، از من به شما نصیحت در هر سهمی رد پایی از این یارو و تیمش دیدید بوی تعفن استنشاق خواهید کرد و هرگز به اون سهم وارد نشید اینا نوسان گیران دوزاری هستن و خاین به سهامدار که هیج بخودشون هم رحم نمیکنن،

لیست اخبار