تعیین محدودیت حجمی و حداقل تغییر قیمت در نمادهای معاملاتی سهام بازارهای فرابورس ایران 📆 مفاد این اطلاعیه از شنبه 6 تیرماه 1405 اجرایی می شود. 😉 @arz_talaaa
-
Mohsenz
#شاخص_بورس پروژه جدید ازادسازی سهام عدالت نا کام ماند با اعلام چند پیش شرط دشوار از جمله برگزاری مجامع برای شرکت های سرمایه گذاری عدالت استانی ، ازاد سازی سهام عدالت به عنوان پر وژه سیدعی مد نی زاده در نطف ه خ فه شد. وساغربی وسکرمان بورس24 .
-
کانال خبری دُژَم
بازارها روی بازگشایی موفق تنگه هرمز حساب کرده اند؛ اما اگر تنش های امریکا و جمهوری اسلامی دوباره بالا بگیرد، نفت، سهام و دیگر دارایی های پرریسک با خطر افت شدید روبه رو می شوند. 1405/4/1
-
Sd
#وسدید هر روز اجناس گران و هروز قیمت سهام سهامدار واقعی کم و جیب نوسانگیر پر .. چرا ناظر خ ر مسلمان نیست
-
نطالب برجوع لیدر ودانا
-
ســــٓــﯠاد 𝟭𝟮:𝟬𝟬🖤
نسیت شو کنت ودی
-
Amirrr
#کفراور خدمت مدیر گ ا و سهم هم عرض میکنم بزودی تو مجمع باید جوابگو باشی . با پایین نگه داشتن ارزش سهم باید بری گو سفند بچ رونی
-
Amirrr
#کفراور نمیدونم این چه حریتی هست چون فملی منفی هست اینم باید تو صف فروش بفروشی . اینجوری میشه امروز نفر 750000تا میزنه تو گوشش . خیلی از بقیه سهم فروخته شده رو هم بقیه با کد زیر درصدی خریدن . بعد باید تو صف خرید التماس کنی مثل سگ یه دونه بهت بفروشن
-
مهدی-
#فاذر سلام من از سال 96 سهامدار فاذر بودم، با افزایش سرمایه هاش، سهامم به حدود 16 میلیون رسید، که سال 1404 بعد از جنگ 12 روزه، اشتباه نکنم توی مهرماه بصورت کامل روی قیمت های حدود 200 تومن تونستم بصورت کامل از این سهم خروج کردم. دوستان این سهم حواشی بسیار داشت این سالها، سهم خیرداری هم برای من نبود چون هرچقدر سود کردم، تورم چندین برابرش رو بلعید. فقط تجربه من بهتون بگم که از هرچی گروه های تلگر… یا شبکه های اجتماعی دیگه که چهارنفر پیدا بشه داخلشون امیدواری الکی بهتون بدن ، دوری کنید. یک گروه کوچیک 100 نفره تقریبا از فاذر توی تلگر… ما داشتیم، اکثریت اعضا هرکدوم بالای 5-6 میلیون سهم داشتن، شاید یکی از دلایل اصلی که من تو اوج قیمت های سال 99 فاذر رو نفروختم یا تو اوج قیمت های سال 1403 سهام فاذر خودم رو نفروختم، تاثیر روانی افراد همون گروه و تارگت های تخیلی و داستان های عجیب غریب از اینده شرکت و قیمت و ارزش شرکت و سهم و این داستان های اغوا کننده بود، زمانی که از اون گروه خارج شدم، تونستم تصمیم بگیرم که کل سهام خودم رو بفروشم یا نگه دارم! توی اون گروه اقای مصطفی و ابولفضل و چند نفر دیگه ام بودن که همگی از قدیم سهام دار فاذر بودن. این سهم پر از دروغ و کلک بوده و هست و خواهد بود. تنها توصیه ای که میتونم کنم اینه به حرف هیچ کسی تو بازار ما اعتماد نکنید، به حرف هیچ کسی در مورد اینده این سهم اعتماد نکنید! میخواید بمونید، خودتون تصمیم بگیرین، میخواید خارج شید، باز خودتون 100% تصمیم بگیرین. بازار بورس و تمامی بازارهای مالی با قصاوت و بی رحمی تمام جلو میرن، هیچ کسی مفت برای شما سود قرار نیست بسازه! این موضوع رو باید خیلی هزینه و ضررمالی کرده باشی طی سالیان تا متوجه داستان بشی. این شرکت پشت پرده های عجیبی داشت، داره و قطعا در اینده خواهد داشت و سهامدار همیشه بی ارزش ترین بخش داستان هاشون از قدیم بوده، هست، خواهد بود! امیدوارم ضررهاتون بلاخره جبران بشه توی کلیت بازار یا حق
-
𝑻𝒉𝒆𝑽𝒊𝒃𝒆𝑹𝒐𝒐𝒎
اگه این دفعه فراخوان دادن اولین نفر که میره خودمم و اولین نفریم که میره پیش حاوید ناما بازم خودمم
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
#️⃣ با توجه به رشد پرقدرتی که بازار در این مدت داشته و همچنین شرایط اقتصادی دولت و فضای جنگی کشور، فعلاً انتظار رشدهای سنگین مشابه سیکل قبل رو ندارم. اگر هم رشد مقطعی داشته باشیم، احتمالاً موقتی خواهد بود و به مرور سایر نمادها مثل شپنا، خودرویی ها و بانکی ها هم وارد فاز اصلاح میشن. 🔹بازار تا حد زیادی اشباع خرید شده و نسبت ریسک به بازده مثل قبل جذاب نیست. به نظر من در این شرایط باید بیشتر دنبال نوسان گیری کوتاه مدت بود تا سهامداری سنگین. 🔹شخصاً فعلاً نقد می مونم و فقط اگر موقعیت مناسب ببینم نوسان روزانه می گیرم. 🎯برای فردا در صورت مثبت بودن ابتدای بازار، روی #ضهرم4031 نوسان می گیرم و موقعیتمون رو افست میکنیم و بعد تا روشن تر شدن شرایط، کنار می نشینم. شاید هم روی منفی های صندوق مس، طلا یا نقره یا تک سهم ها مث #فزر فرصت مناسبی پیدا شد. که اطلاع میدم . *️⃣فعلا پرتفو رو کامل نقد میکنیم جه اپشن چه سهم اگر نشانه ای از اصلاح دیدیم هم روی ط ها فعال خواهیم شد. ابتدا حفظ ارزش پولمون و سیو سودهای گرفته شده بعد سود بیشتر دوستان طمع ممنوع حس جامندگی ممنوع حرف های بی پایه و اساس از رشد شاخص تا 10 و 12 میلیون کشک و ممنوع #بورس #بازار_سرمایه #سهام #صندوق_اهرمی #ضهرم4031 #طلا #نقره #سرمایه_گذاری #مدیریت_ریسک 1️⃣مهدی 1405/4/1 @eTFIRN