جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amirrr | amirrri
۰۳:۲۰:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#کفراور نمیدونم این چه حریتی هست چون فملی منفی هست اینم باید تو صف فروش بفروشی . اینجوری میشه امروز نفر 750000تا میزنه تو گوشش . خیلی از بقیه سهم فروخته شده رو هم بقیه با کد زیر درصدی خریدن . بعد باید تو صف خرید التماس کنی مثل سگ یه دونه بهت بفروشن

لیست اخبار