جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا علیزاده اعتمادی | hamidalizadeetemadi
۲۳:۵۲:۳۷ ۱۴۰۵/۰۳/۳۱

وبملت سلام بر شما دوست گرامی خلاصه بگم، فعلاً بین سهم های بازار هنوز وبملت رو دوست دارم. این سهم هم بزرگه، هم بنیادیه و هم بعد از این چند روز فشار فروش، به نظرم ارزش زیر نظر گرفتن داره. اگر طرف اهل صبر باشه و دنبال نوسان یکی دو روزه نباشه، وبملت هنوز می تونه یکی از گزینه های خوب بازار باشه. البته هر کسی باید با مدیریت سرمایه و بر اساس شرایط خودش تصمیم بگیره

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار