جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Hassan Jb | hassan1250
۱۸:۵۴:۰۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

گشان دوستان عزیز ببخشید میگم ،ما سهامداران قدیمی خون و دل زیاد خوردیم و عذاب کشیدم و هدف خودمون رو داریم،ولی در مورد خرید و فروش چیزی نگین که کسی بخره یا بفروشه ،خوب بشه کسی نمیگه دستت درد نکنه ولی 2 تا منفی بخوره میان همین جا هر چی میخوان میگن

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار