🔵مهم از کدال شگویا: مطالبات شرکت تا پایان شهریور در 3 مرحله از طریق تامین مواد شیمیایی تسویه میشه خمهر: 3ماهه 29561 میلیارد ریال - 20% بهتر از قبل فلوله: خرداد 7008 میلیارد ریال - 3ماهه 11216 میلیارد زبینا: رکورد فروش فصلی - 3ماهه 724 میلیارد تومان، رشد 147% غشاذر: 6ماهه 29774 میلیارد ریال - 2 برابر قبل سابیک: 3ماهه 22502 میلیارد ریال - 43% بهتر از قبل بسویچ: 3ماهه 8071 میلیارد ریال - بیش از 2 برابر قبل قچار: 3ماهه 9782 میلیارد ریال - نزدیک به 3 برابر قبل غدانه: 6ماهه 35263 میلیارد ریال - 3 برابر قبل ثامید: خرداد به تنهایی 7442 میلیارد ریال - از کل 5 ماه قبل بیشتر شدوص: 3ماهه 10671 میلیارد ریال - 50% بهتر از قبل بنیرو: خرداد 1.1 همت درامد وفردا: 3ماهه 723 میلیارد تومان - رشد 2091% پارسان: ارزش پرتفوی 94 همت رشد در خرداد @smartbourse_com ♾️
-
عزیزاله براتی
وبصادر بنظرم حددضرررازد 711
-
عزیزاله براتی
وبصادر تحلیل فقط شخصیه
-
حسین مولوی
کاما سلام دوستان متاسفانه این سهم بدرد سهام داری نمیخوره من از سال 98 با این سهم هستم و به ناچار چون ارزش پولم نابود شده موندم پاش اگر کسی میخواد بلند مدت سهم انتخاب کنه سمت این شرکت نیاد اصلا برین سمت شرکت های بنیادی صادقانه میگم
-
عزیزاله براتی
وبصادر متاسفانه امروز خوب عمل نکرد بنظرم 711حدضرر که امروز زد
-
سیگنال بورس شایان #پولهوشمند #مجامع_شرکتها #ورودپول #قدرت_خریدار #رانت #نمادبرتر #سهام_برتر
بچه ها #دسینا فردا از صف فروش صف خرید میشه
-
به روایت نگاه
اهرم فردا ص طلا قفل صف خرید خواهند بود
-
فارس چرا ناامیدی در سهامداران موج میزند چون اشتباه وارد این عرصه شدن به قصد سود یک شبه با اولین منفی خروج
-
زشگزا در حال کف سازی و ادامه صعود…
-
حضرت حافظ💚 $$$
غالبر خواهشاً وارد همچین سهامی نشید
-
Ali khazaei
پالایش سلام دوستان تحلیل شاخص کل و پالایش از لحاظ تکنیکال. بنظرم بورس ی اصلاح موقتی ب سمت 4600و4500 داره.اگ خیلی بخواد پایین بیاد4300 . بعدش ب سمت 6م تا8 م میره. پالایش هم میتونه ب سمت40هزارو38هزار حرکت کنه بعدش ب سمت 70هزارتا90هزار حرکت کنه وتارگت بلندمدتش 180هزار.