خعمرا قبل از مجمع فروختم. امروز تصمیم گرفتم بخرم اما دو دل شدم. گفتم اگه فردا حمایت فعلی رو از دست نده بخرم.
-
خبر های بروز (فوری)
🔺️ انتخاب هیات مدیره جدید بورس انرژی؛ ترکیب بازیگران کلیدی بازار سرمایه مشخص شد 🔹️در تازه ترین تحولات بازار سرمایه ایران، اعضای جدید هیات مدیره شرکت بورس انرژی ایران با حضور طیف گسترده ای از نهادهای مالی و هلدینگ های بزرگ انتخاب شدند. بر اساس گزارش های موجود، ترکیب جدید نشان دهنده وزن بالای بازیگران اصلی این حوزه است. گروه مالی ملت، شرکت ملی نفت، گروه مالی نماد غدیر، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، سرمایه گذاری اب و برق صبا، تاپیکو (سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین)، و گروه مالی مهر ایندگان از جمله سهامداران و نهادهای کلیدی اثرگذار در این هیات هستند. @khabare_broz
-
خبر فوری🔴
🔺️ انتخاب هیات مدیره جدید بورس انرژی؛ ترکیب بازیگران کلیدی بازار سرمایه مشخص شد 🔹️در تازه ترین تحولات بازار سرمایه ایران، اعضای جدید هیات مدیره شرکت بورس انرژی ایران با حضور طیف گسترده ای از نهادهای مالی و هلدینگ های بزرگ انتخاب شدند. بر اساس گزارش های موجود، ترکیب جدید نشان دهنده وزن بالای بازیگران اصلی این حوزه است. گروه مالی ملت، شرکت ملی نفت، گروه مالی نماد غدیر، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، سرمایه گذاری اب و برق صبا، تاپیکو (سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین)، و گروه مالی مهر ایندگان از جمله سهامداران و نهادهای کلیدی اثرگذار در این هیات هستند. @khabar_forieh
-
سعید اب
سهم دارویی دبالک خوبه برای خرید
-
خبرفوری
🔺️ انتخاب هیات مدیره جدید بورس انرژی؛ ترکیب بازیگران کلیدی بازار سرمایه مشخص شد 🔹️در تازه ترین تحولات بازار سرمایه ایران، اعضای جدید هیات مدیره شرکت بورس انرژی ایران با حضور طیف گسترده ای از نهادهای مالی و هلدینگ های بزرگ انتخاب شدند. بر اساس گزارش های موجود، ترکیب جدید نشان دهنده وزن بالای بازیگران اصلی این حوزه است. گروه مالی ملت، شرکت ملی نفت، گروه مالی نماد غدیر، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، سرمایه گذاری اب و برق صبا، تاپیکو (سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین)، و گروه مالی مهر ایندگان از جمله سهامداران و نهادهای کلیدی اثرگذار در این هیات هستند. @khabarfouri
-
ثشرق اگه دو سه ماه پیش گذاشته بودین از چنگتون در بیارند و به جاش اهرم خریده بودین پولتون دو برابر شده بود و میتونستین بیاین بیرون. سهم بدرد نخور رو مثلا چیش قراره از چنگمون در بیارن. هر کی بخواد هر تعداد از صف فروش میخره
-
stock & options
چند توصیه دوستانه به اعضای محترم کانال ؛ 💠 با توجه به تعدد بالای نمادهای با جهش سوداوری بالا و p/e پایین و همچنین بهبود افق سیاسی و حتی اقتصادی کشور ، به نظر می رسد بازار سرمایه در ابتدای یک روند صعودی 2-3 ساله قرار گرفته ولی این بدان معنا نیست که هر روز با صف خرید نمادها در بورس مواجه گردیم ، قطعا استراحت های مقطعی و سپس تجدید قوا برای رسیدن به قله های جدید ضروری خواهد بود و بهتر است معامله گران پلن معاملاتی خود را بر این اساس تنظیم نمایند ، در این مقطع توصیه ما به سهامداران عزیز این است که تمرکز خود را از « حداکثر کردن بازده» به « #حفظ_سرمایه و #مدیریت_ریسک » تغییر دهند. «در بازار صعودی همه سود می کنند، اما سرمایه گذار موفق کسی است که بتواند سود به دست امده را حفظ کند.» 💠 بر این اساس، مهم ترین نکته ها عبارت اند از: 🔹پرهیز از معاملات اعتباری و ایجاد اهرم پس از یک دوره رشد، 🔹تنوع بخشی به پرتفوی و پرهیز از تک سهم بودن، 🔹تعیین حد سود و حد ضرر، 🔹پرهیز از خریدهای هیجانی و پشتِ دست ، 🔹کاهش وزن سهام پرریسک از پرتفو ؛ روی شرکت های بنیادی با جریان نقدی قوی و سوداوری پایدار تمرکز کنند، 🔹برای استفاده از فرصت های احتمالی ناشی از اصلاح بازار، مقداری نقدینگی نگه دارند؛ این رویکرد به معنای بدبین بودن نسبت به بازار نیست بلکه تلاشی برای حفظ سودهای کسب شده و امادگی برای سناریوهای مختلف است. 🔹تثبیت سودهای کسب شده ، در پایان گفتنی است که ؛ سرمایه گذاری موفق معمولاً نتیجه مدیریت دارایی و مدیریت ریسک است، نه صرفاً انتخاب سهام پربازده. پر سود باشید ❤️🌹 ✍️علی موسوی کارگزاری اعتبار تابان 1405/04/07
-
شاوان دیدین گفتم…اصلاحیه نرخ فروش گاز مایع هم درست شد…
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شاخص_بورس کسانی که امروز 7 همت خارج کردند حقیقی های ترسیده از ریسمان سفید و سیاه بودند..بنظر من بازار امروز طبیعی ترین روند و داشت..اگه به سقف دوره های قبل بازار مراجعه کنین که در یک روز بازار از صف خرید به فروش مینشست و از فرداش دیگه هیچ سهمی نمیشد بفروشی تا یک هفته اونوقت متوجه میشین این بازار امروز خوب بود..زهر فروش اگه فردا بازار انشاا از صف فروش شروع بشه یا کف روزانه گرفته میشه..عجیبه صدای خیلی ها داشت به هشدار رشد بازار درمیومد..قبل سال از ترس جنگ فروخته بودند و طلا یا درامدثابت خریده بودند و بعد بازگشایی هم که محال بود بشه حتی سهم بد خرید..از زمانی هم که فرصت خرید داده کلا بازار رشد دیته جمعیش تموم شده بود..درحالی که این بازدهی 50 تا100 درصدی سهام اصلا بازدهی نبود..میشه گفت بازار بازدهی اسمی داده..مسکن کا دو هفته ای بعد اتش بس 80 درصد رشد کرد چرا حتی یک نفر ان قلت نمیاره.. چون 99 درصد افراد بدنه دولت سرمایه هاشون در ملک و طلا است، نه سهام..اگه در سهام باشه میشن البالوی پیشانی سفید..توی همه اپ ها با یک کدملی و شماره همراهشون داراییشون شفاف بالا میاد..اما در ملک و طلا اینطور نیست..لذا این بازار رو رقیب خودشون میدونند و بوسیله نمایندگانی که در دایره نفوذشون دارند بصورت واسطه ای و. ه ر می هشدار میدن..باور کنین این بازار امروز و فردا بازاری است که دستوری فروش و درامد ثابت اوراق دولت..اصلا هم بد نیست تا بازار اصلاح نکنه سهامدار جدید واقعی اینجاها وارد نمیشه ..تا دیروز هر چه حقیقی وارد شده اکثرشون همونایی هستند که فقط خدضرر و یاد گرفتند و با زیان خارج میشن..دیدم که میگم..ونوین و 373 سرخطی خریده و359خارج شده و فرداش ونوین 385 صف خرید بوده..نگران بازار نیستم..از همینجا یک رشد 100 درصدی تا یکسال دیگه در دل شاخص و سهامه..اگه تصمیم به خرید هست صبر و پله ای
-
باشگاه بورس
#توسن #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 354 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 15%- 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 72% 🔴 P/E ttm: 2.8 🟢 p/e forward: 2.3 🗓 1405/04/07
-
بورس وان
#توسن #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 354 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 15%- 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 72% 🔴 P/E ttm: 2.8 🟢 p/e forward: 2.3 🗓 1405/04/07