جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZA⛳️H⛳️RA | kashaneh405
۲۰:۲۶:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#شاخص_بورس کسانی که امروز 7 همت خارج کردند حقیقی های ترسیده از ریسمان سفید و سیاه بودند..بنظر من بازار امروز طبیعی ترین روند و داشت..اگه به سقف دوره های قبل بازار مراجعه کنین که در یک روز بازار از صف خرید به فروش مینشست و از فرداش دیگه هیچ سهمی نمیشد بفروشی تا یک هفته اونوقت متوجه میشین این بازار امروز خوب بود..زهر فروش اگه فردا بازار انشاا از صف فروش شروع بشه یا کف روزانه گرفته میشه..عجیبه صدای خیلی ها داشت به هشدار رشد بازار درمیومد..قبل سال از ترس جنگ فروخته بودند و طلا یا درامدثابت خریده بودند و بعد بازگشایی هم که محال بود بشه حتی سهم بد خرید..از زمانی هم که فرصت خرید داده کلا بازار رشد دیته جمعیش تموم شده بود..درحالی که این بازدهی 50 تا100 درصدی سهام اصلا بازدهی نبود..میشه گفت بازار بازدهی اسمی داده..مسکن کا دو هفته ای بعد اتش بس 80 درصد رشد کرد چرا حتی یک نفر ان قلت نمیاره.. چون 99 درصد افراد بدنه دولت سرمایه هاشون در ملک و طلا است، نه سهام..اگه در سهام باشه میشن البالوی پیشانی سفید..توی همه اپ ها با یک کدملی و شماره همراهشون داراییشون شفاف بالا میاد..اما در ملک و طلا اینطور نیست..لذا این بازار رو رقیب خودشون میدونند و بوسیله نمایندگانی که در دایره نفوذشون دارند بصورت واسطه ای و. ه ر می هشدار میدن..باور کنین این بازار امروز و فردا بازاری است که دستوری فروش و درامد ثابت اوراق دولت..اصلا هم بد نیست تا بازار اصلاح نکنه سهامدار جدید واقعی اینجاها وارد نمیشه ..تا دیروز هر چه حقیقی وارد شده اکثرشون همونایی هستند که فقط خدضرر و یاد گرفتند و با زیان خارج میشن..دیدم که میگم..ونوین و 373 سرخطی خریده و359خارج شده و فرداش ونوین 385 صف خرید بوده..نگران بازار نیستم..از همینجا یک رشد 100 درصدی تا یکسال دیگه در دل شاخص و سهامه..اگه تصمیم به خرید هست صبر و پله ای

لیست اخبار