جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| samanobe
۲۰:۲۷:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

ثشرق اگه دو سه ماه پیش گذاشته بودین از چنگتون در بیارند و به جاش اهرم خریده بودین پولتون دو برابر شده بود و میتونستین بیاین بیرون. سهم بدرد نخور رو مثلا چیش قراره از چنگمون در بیارن. هر کی بخواد هر تعداد از صف فروش میخره

لیست اخبار