فزر اقا افشار اگه شاخص رشد کنه فزر میره بالا یا بازم اذیت مکنه!؟؟
-
فاذر فاذر دقیقا یک ماه قبل از شروع جنگ پنیک گرفت و 30% کاهش قیمت داشت ، بعد جنگ هم به دلیل عدم بازگشایی حد اقل 50% از رشد بازار جا ماند ، یعنی حد اقل 80% از بازار طلب دارد . بازگشایی زیر 150 تومان فرصت خرید است .
-
فاراک سهم 45 میلیارد تومانی قراردادهای دیگ بخار در درامد خرداد «فاراک» به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت ماشین سازی اراک با نماد معاملاتی «فاراک» که در گروه ساخت محصولات فلزی طبقه بندی می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد.
-
✋✋✋✋✋✋
ثشرق حد ضرر واسه چیه پس از چنگت در بیارن چیه رو
-
خساپا از فردا صف های خرید را بشمارید حداقل 20 روز کاری . لیدر های قدیمی بازار برگشتند خودرو و خساپا.
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش 141 درصدی فروش «زقیام» در بهار 1405؛ سبقت درامدی در صنعت دامپروری به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد معاملاتی «زقیام» که در گروه زراعت و خدمات وابسته فعالیت می کند، گزارش فعالیت 3 ماهه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/359006
-
💰اقتصاد ایران
#فماک صف خرید پنجم👌👌
-
بازار پایه
،✅#شپدیس تا چند روز اینده گزارشات ماهانه پتروشیمی ها میاد تکلیف بازار مشخص میشه . به نظر خودم گزارشات نه خیلی مثبت ولی قابل قبول ارایه میکنن . از نوری و اروند شگویا خبر دارم که گزارشات قابل قبولی دارند و باعث رشد درامدی انها میشود .
-
Hakim
#پترول یه داستان غم انگیز بنده پترول و شپنا رو باهم خریدم اینقدر میانگین کم کردم که الان سربسرم پترولو شپنا شده بالای 300درصد سود خواهشاً جوگیر نشین و بادقت و وسواس سهماتونو انتخاب کنید حرف من با کساییه که فقط بالا رفتن شاخصو میبینن و هر سهمی رو میخرن الان پترول تقریبا یک سوم قیمت 99هست خیلی وحشتناکه بازار های مالی خیلی بیرحمن. یاحق
-
توپولی
اگه بهت بگن می تونی بدون هیچ ریسکی سالی 30% بگیری، واقعاً چرا باید حتی فکر بورس به سرت بزنه؟ ❖ افزایش نرخ سود بانکی چه تاثیری بر سهام و سود صندوق ها خواهد داشت؟ بیاییم از همین الانِ بازار شروع کنیم… جایی که اعداد، دارن یه پیام خیلی واضح میدن: سود بانکی نشسته روی محدوده 25 تا 30 درصد، صندوق های درامد ثابت دارن تا نزدیکی 40 درصد بازدهی میدن، اوراق اخزا هم بسته به سررسید، تو همین حوالی معامله میشن. خودتون هم می دونید این ها فقط چند تا عدد نیستن… این ها دارن کفِ جدیدِ انتظار رو دیکته می کنن. یعنی بازار بدون ریسک یه عدد خیلی جدی گذاشته جلوی چشم سرمایه گذار؛ تو همچین فضایی، اولین جایی که فشار رو حس می کنه بازار سهامه. چرا؟ جواب ساده ست: چون نرخ سود، کفِ بازده مورد انتظار رو تعیین می کنه. وقتی این کف بالا میره، کل بازار مجبور میشه خودش رو باهاش تنظیم کنه. از اون طرف، بانک ها هم تو موقعیت راحتی نیستن. سود سپرده که بالا میره، هزینه پولشون هم بالا میره. یا باید وام گرون تر بدن، یا سودشون فشرده میشه، یا میرن سمت ریسک. صندوق های درامد ثابت در ظاهر برنده ان، ولی اگر این سودها از دل تورم اومده باشه، در واقع فقط دارن سرعت فقیر شدن رو کم می کنن، نه اینکه ثروت بسازن. یه چیزی که خیلی ها نمی بینن، فشارِ خاموش روی P/E بازاره. داستان از جایی شروع میشه که نرخ سود بالا میره… و هم زمان، نرخ تنزیل هم بالا کشیده میشه. یعنی چی؟ یعنی پولی که شرکت قراره تو اینده بسازه، از نگاه امروز، کم ارزش تر حساب میشه. اینجاست که بازی عوض میشه؛ حتی اگر شرکت دقیقاً همون سود قبلی رو بسازه، بازار دیگه حاضر نیست همون قیمت قبلی رو براش بده. چون مسیله، خودِ سود نیست… ارزشِ زمانیِ اون سودِیه که تغییر کرده. نتیجه این میشه که حتی اگر سود شرکت تغییر نکنه، قیمت سهم باید اصلاح بشه. از اون مهم تر، تامین مالی گرون تر میشه. پروژه هایی که دیروز توجیه داشتن، امروز دیگه نمی صرفن. نتیجه این میشه که سرمایه گذاری کمتر، رشد کمتر و فشار بیشتر روی سود شرکت ها. حالا یه قدم عمیق تر بریم… وقتی تورم میره سمت 80 تا 100 درصد، اصلاً تعریف سود خوب عوض میشه. تو این شرایط، سود 20 یا 30 درصد یعنی فقط داری کندتر فقیر میشی. برای اینکه پول از طلا و دلار برگرده بانک، باید حس کنه جا نمی مونه. یعنی سودهای 40 تا 50 درصد تازه میشن رقیب واقعی، اونم ف...
-
رویال بورس
🎯 فیلتر الگوی تیک صعودی ؛ #وگردش #بجهرم #زملارد #بمولد #دماوند #پکرمان #زنگان #غاذر 🗓1405/04/07 @Royalbourse_ir