فاذر فاذر دقیقا یک ماه قبل از شروع جنگ پنیک گرفت و 30% کاهش قیمت داشت ، بعد جنگ هم به دلیل عدم بازگشایی حد اقل 50% از رشد بازار جا ماند ، یعنی حد اقل 80% از بازار طلب دارد . بازگشایی زیر 150 تومان فرصت خرید است .
-
ZA⛳️H⛳️RA
#تاصیکو یک گزینه بسیار عالی بلند مدتی کم ریسک خرید حق تقدم تاصیکو و تبدیل به سهم است..امروز خودم حق خریدم فردا هم میخرم اگه زیر قیمت خرید امروز حق تقدم و بدن..1000 تا1150 بخری و اینترنتی 100 واریز و تبدیل به سهم کنی تا پایان سال برای تارگت حداقل 2000. یکی از بهترین بلند مدتی های بازار..بی ریسک و بی استرس..فملی هم اگه 1800 بیاد عالی برای خرید و شرکت در مجمع افزایش سرمایه یک هفته دیگه
-
DR
اهرم طهرم 5031 5032 خوبه 5033 پرمیمویش خیلی بالاس فایده نداره
-
علی
#غگلستا سال قبل 1,382 ریال سود ساخت. گزارش حسابرسی نشده 6 ماهه تا پایان تیر منتشر میشه که 1,100 ریال سود میسازه.یعنی در 6 ماه اندازه کل سال قبل . اونموقع فروشنده ها رو میبینیم. واسه پایان سال هم 2,915 ریال
-
stock & options
#زبینا #گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ کشاورزی و دامپروری بینالود (زبینا) موفق به فروش 330.23 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 175.05 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. 💵فروش صادراتی 0 میلیارد تومان ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 724.19 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل146.6 درصد افزایش یافت. 💵 صادرات کل سال 1405به رقم 0 میلیارد تومان رسید. 🔸تعداد سهام 3.64میلیارد 🔸پی / ای 7.52 🔸 پی / ای گروه5.81 🔸ارزش بازار 4,565 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 40% بازدهی 28 روز: 74% بازدهی 42 روز: 67% بازدهی 56 روز: 63% dndir
-
mohsen1353
#سیمرغ با توجه به گزارش خوب سهم احتمالا سناریو اول عملیاتی بشه و در صورت اصلاح بیشتر سناریوی دوم و چنانچه از سطح تنش فیلم 50 بیشتر اصلاح کنه سهم دچار تغییر روند از صعودی به نزولی خواهد شد و به شخصه احتمال میدم بزودی صف جمع و ادامه صعود اتفاق بیفته.
-
سشمال سلام .سهام جایزه کیه به سهام اصلی اضافه می شود.
-
ali84
بورس 24اعلام کرد میتونید نگاه کنید فلامی در 9ماهه خود 154میلیارد سود ساخته دوستان بزرگوار توصیه میکنم فلامی را ازدست ندهید هرجور صلاحه من گفتم نمی خرند اما دنبال کنید از فردا روند سهن فلامی را متوجه می شوید تحلیل ام صادقانه است درود
-
حسین قهرمانی
خگستر یادش بخیر یه زمانی برای خودش سهمی بود و گین خیلی خوبی گرفتیم
-
وتوکا از فردا نیمه دوم بازارتغییر روند میده امروز کل بازار شاهد عرضه بود نه تنها این سهم روی حمایت شاخص کل قرارگرفته
-
سعید
گشان دوست گرامی در کیش جنگی نیست اون قشم هست بعد هم شما سود کردی فروختی جار زدن نداره نوش جونت برو خدا پشت وپناهت