جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| baloot.zagros
۱۷:۴۶:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وبملت حتی اگر اخبار مثبت هم باشه این تعدیل لازم بود ذات بازار مالی همینه .مخصوصا اینجا که کلی تازه وارد دنباله رو داریم من همیشه از رشد شارپ بورس بدم میاد چون عده زیادی به قصد سود یک هفته ای و چند روزه وارد میشن و اگر مثبت باشه فقط میخرن و صف رو ول نمیکنن اگر منفی شد هم فقط میفروشن و توی صف هستن تا دونه اخر رو بفروشن

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار