وبملت حتی اگر اخبار مثبت هم باشه این تعدیل لازم بود ذات بازار مالی همینه .مخصوصا اینجا که کلی تازه وارد دنباله رو داریم من همیشه از رشد شارپ بورس بدم میاد چون عده زیادی به قصد سود یک هفته ای و چند روزه وارد میشن و اگر مثبت باشه فقط میخرن و صف رو ول نمیکنن اگر منفی شد هم فقط میفروشن و توی صف هستن تا دونه اخر رو بفروشن
-
گلدا برای فردا اگر خواستم طلا بخرم به مثقال اضافه کنم یا صندوق دیگه ای بخرم
-
فزر اگه شاخص دوباره رشد کنه فزر جی میشخ؟؟؟
-
Darioush Efati
غدیس با اغاز فصل گرما فروش #غدیس اغاز می شود سهم فروردین 5438 میلیاردریال فروش را ثبت کرده است در اردیبهشت این عدد 7605 میلیارد ریال بود و خرداد با یک رشد چشمگیر 11193 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 24237 میلیارد ریال فروش زد 20درصد بیشتر از مشابه قبل
-
بتا سهم
#دزهراوی در فروردین 1510 میلیارد ریال فروش را ثبت کرده است و اردیبهشت با رشد 3016 میلیارد ریال و خرداد 3010 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 7536 میلیارد ریال بود 2 برابر مدت مشابه قبل
-
فزر اقا افشار اگه شاخص رشد کنه فزر میره بالا یا بازم اذیت مکنه!؟؟
-
اهرم فردا ضهرم ها 🚀🚀🚀
-
فزر اصولا از سهام بالای 10 تومن اصلا خوشم نمیاد مگه خیلی تاپ باشه، هر برگ 12 هزار خیلیه
-
علی میلانی
#شمواد مهم ترین مزیت این سهم در چند ماه اینده به بازار بالاتر خواهد رفت. اعتبار ان را چند برابر خواهد کرد.
-
رصد تحرکات بازار
•️شفاف سازی #تاصیکو از رسیدن به ظرفیت اسمی در طلای تفتان @mrzvtablokhani
-
کمال خدابنده لو
اهرم سه شنبه گفتم این پولی که داره تو صف خرید میخره پول غیر هوشمنده وچند روزی میتونیم بریم تو اصلاح و دیسلایک فراوان خوردم و در جواب دوست عزیز که گفتن از شنبه کلیت بازار سیگناله خریده گفتم موافق نیستم چون سابقه ی 26 رو داشتن همیشه در این شرایط سیگنالی داده میشه که فکر نکنم از روی نا اگاهی باشه انشالله که خدا همه رو به راه راست هدایت کنه…