جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mbyazdyy
۱۸:۱۲:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

فزر اصولا از سهام بالای 10 تومن اصلا خوشم نمیاد مگه خیلی تاپ باشه، هر برگ 12 هزار خیلیه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار