ثبهساز با سلام بنده به سفارش عزیزی که کاربلد بازار سرمایه هست فول سهم این ثبهساز شدم خواهشا عزیزانی که اطلاعاتی و تحلیل دقیقی از این سهم دارن چه از از نظر بنیادی و چه از نظر تکنیکالی نظرشون رو بدن ممنونم
-
D.Efati
#غدیس با اغاز فصل گرما فروش غدیس اغاز می شود سهم فروردین 5438 میلیاردریال فروش را ثبت کرده است در اردیبهشت این عدد 7605 میلیارد ریال بود و خرداد با یک رشد چشمگیر 11193 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 24237 میلیارد ریال فروش زد 20درصد بیشتر از مشابه قبل
-
گشان کی باورمیکنه حجم امروز، عرضه های واقعی باشه. بنظرمن زیر100هزارتا مربوط به سهامدار قدیمی یاواقعی بود.
-
فزر میریزه!؟
-
گلدا برای فردا اگر خواستم طلا بخرم به مثقال اضافه کنم یا صندوق دیگه ای بخرم
-
فزر اگه شاخص دوباره رشد کنه فزر جی میشخ؟؟؟
-
Darioush Efati
غدیس با اغاز فصل گرما فروش #غدیس اغاز می شود سهم فروردین 5438 میلیاردریال فروش را ثبت کرده است در اردیبهشت این عدد 7605 میلیارد ریال بود و خرداد با یک رشد چشمگیر 11193 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 24237 میلیارد ریال فروش زد 20درصد بیشتر از مشابه قبل
-
بتا سهم
#دزهراوی در فروردین 1510 میلیارد ریال فروش را ثبت کرده است و اردیبهشت با رشد 3016 میلیارد ریال و خرداد 3010 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 7536 میلیارد ریال بود 2 برابر مدت مشابه قبل
-
فزر اقا افشار اگه شاخص رشد کنه فزر میره بالا یا بازم اذیت مکنه!؟؟
-
اهرم فردا ضهرم ها 🚀🚀🚀
-
فزر اصولا از سهام بالای 10 تومن اصلا خوشم نمیاد مگه خیلی تاپ باشه، هر برگ 12 هزار خیلیه