شبندر گزارش بهار 405 داره کم میاد،شبریز 102درصد سودسازی بیشترنسبت به بهادگذشته داشته،بدون تردیدگزارش شبندر وشپنا هم به خوبی شبریز خواهد بود.اگه واقعا سمت وسوی بازار رو گزارش نمادها تعیین میکنه،ازفردا باید صف خریدسنگینی درپالایشی ها داشته باشیم ولیکن امان از فوبیای ریزش
-
D.Efati
#غدیس با اغاز فصل گرما فروش غدیس اغاز می شود سهم فروردین 5438 میلیاردریال فروش را ثبت کرده است در اردیبهشت این عدد 7605 میلیارد ریال بود و خرداد با یک رشد چشمگیر 11193 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 24237 میلیارد ریال فروش زد 20درصد بیشتر از مشابه قبل
-
گشان کی باورمیکنه حجم امروز، عرضه های واقعی باشه. بنظرمن زیر100هزارتا مربوط به سهامدار قدیمی یاواقعی بود.
-
فزر میریزه!؟
-
گلدا برای فردا اگر خواستم طلا بخرم به مثقال اضافه کنم یا صندوق دیگه ای بخرم
-
فزر اگه شاخص دوباره رشد کنه فزر جی میشخ؟؟؟
-
Darioush Efati
غدیس با اغاز فصل گرما فروش #غدیس اغاز می شود سهم فروردین 5438 میلیاردریال فروش را ثبت کرده است در اردیبهشت این عدد 7605 میلیارد ریال بود و خرداد با یک رشد چشمگیر 11193 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 24237 میلیارد ریال فروش زد 20درصد بیشتر از مشابه قبل
-
بتا سهم
#دزهراوی در فروردین 1510 میلیارد ریال فروش را ثبت کرده است و اردیبهشت با رشد 3016 میلیارد ریال و خرداد 3010 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 7536 میلیارد ریال بود 2 برابر مدت مشابه قبل
-
فزر اقا افشار اگه شاخص رشد کنه فزر میره بالا یا بازم اذیت مکنه!؟؟
-
اهرم فردا ضهرم ها 🚀🚀🚀
-
فزر اصولا از سهام بالای 10 تومن اصلا خوشم نمیاد مگه خیلی تاپ باشه، هر برگ 12 هزار خیلیه