جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۷:۴۸:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شپنا واقعا باید یه نمادخوب رو درروزهای منفی هیجانی سنجید، شپنا در هرروز سرخ بازار ،مقاوم واستوار ایستادی میکنه،حالا داره بتدریج گزارشات بهار پالایشی ها میاد و بهترمیشه پالایشی های ارزنده را شناخت،گزارش شبریز اومده افزایش102درصد سوداوری بهار405 نسبت به 404 یکی ازدلایل ارزندگی پالایشی هاست.گزارش شپنا وشبندر هم همین روزها روانه کدال میشه وسهامداررو شگفت زده میکنه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار