رکیش رکیش خوراک نوسانه مطمین باش دوباره 135-140-150رو میبینه
-
حسین مولوی
کاما سلام دوستان متاسفانه این سهم بدرد سهام داری نمیخوره من از سال 98 با این سهم هستم و به ناچار چون ارزش پولم نابود شده موندم پاش اگر کسی میخواد بلند مدت سهم انتخاب کنه سمت این شرکت نیاد اصلا برین سمت شرکت های بنیادی صادقانه میگم
-
عزیزاله براتی
وبصادر متاسفانه امروز خوب عمل نکرد بنظرم 711حدضرر که امروز زد
-
سیگنال بورس شایان #پولهوشمند #مجامع_شرکتها #ورودپول #قدرت_خریدار #رانت #نمادبرتر #سهام_برتر
بچه ها #دسینا فردا از صف فروش صف خرید میشه
-
به روایت نگاه
اهرم فردا ص طلا قفل صف خرید خواهند بود
-
فارس چرا ناامیدی در سهامداران موج میزند چون اشتباه وارد این عرصه شدن به قصد سود یک شبه با اولین منفی خروج
-
زشگزا در حال کف سازی و ادامه صعود…
-
حضرت حافظ💚 $$$
غالبر خواهشاً وارد همچین سهامی نشید
-
Ali khazaei
پالایش سلام دوستان تحلیل شاخص کل و پالایش از لحاظ تکنیکال. بنظرم بورس ی اصلاح موقتی ب سمت 4600و4500 داره.اگ خیلی بخواد پایین بیاد4300 . بعدش ب سمت 6م تا8 م میره. پالایش هم میتونه ب سمت40هزارو38هزار حرکت کنه بعدش ب سمت 70هزارتا90هزار حرکت کنه وتارگت بلندمدتش 180هزار.
-
بتا سهم
#اخابر جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 08:30 روز شنبه مورخ 1405/04/20 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس اتوبان تهران کرج، ضلع غربی ورزشگاه ازادی، بلوار دهکده، هتل المپیک، سالن امفی تیاتر برگزار میگردد
-
سبجنو گزارش سبجنو را با سایر سیمانی ها مقایسه کنید متوجه ارزش این سهم خواهید شد