شجم فعلا که چیزی که گزارش کرده تولید صفره ، و اصلا این خوب نیست ، البته اگه باز اشتباه نکرده باشن ،
-
موج #موج در چند روز گذشته صندوق اهرمی موج قریب به 100 میلیون سهم تاصیکو رو به پرتفوی خود اضافه کرده است.
-
Mahdi
فملی جالبه اونایی که فروختن میگن تا1800 ویا1500میاد پایین،وانایی که تازه خریدن تارگت5000میدن.
-
گشان به هر حال نباید اینقدر سهم جابجا میشد .
-
Ahmad
#فولاد گویا برادران قصد دارن بزنن زیر میز توافق ؟ عملا داریم همدیگه رو میزنیم
-
داریوش قربانی
شستا فقط با پول اضافه وارد بورس بشید شاید فردا دربشو ببندن و 2 الی3سال باز نشه و پولتون بسوزه با فرمون کسی وارد سهمی نشید
-
صندوق های طلای بورس ایران
🔴 گزارش پایانی از معاملات امروز صندوق های #طلا (امروز یکشنبه 7 تیر 1405) 🔹️ ارزش معاملات: 11,591 میلیاردتومان 🔹️ ورود پول: 871 میلیاردتومان #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
NoavaranAmin
تامین ماسه ریخته گری (#کماسه) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (10.41) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 63.51 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 30.26 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
زاگرس اتفاقا یکی ازکندترین وبدترین سهمها است دوستمون که ابان 98که6ونیم تا7بود خریده این اتفاق برای من درتابستون 97یعنی یک سال وسه ماه قبل خرید دوستمون افتاد بنده 5وخرده ای خریدم اما چه خریدنی سهم بانک دی رو که 50درصد منفی بازکردند وگفتند فقط 600تومت ضررداره با40درصد زیان بعددوسالو50تومن فروختم وسهم خودرو رو هم حدود 230تومن بعد دوسال با30درصدزیان فروختم به ازا ش به اصطلاح سهم تاخرخره سود ده زاگرس رو گرفتیم تابهار 99که فقط جبران زیان ان دو تعویض رو می کرد بعد دربازار به شدت صعودی 99بیشتر تا 21بالا نیومدبعد هم تا13و14ریخت درتابستون واوایل پاییز 1400داغ شد وتا 34تومن بالا رفت اما بعد بااون قصه هایی که براش درست شد سقوط امسال هم تا17900بالااومدوالان57درصدتااون قیمت باید رشد کنه بله الغرض سهم سودده دربازار کذایی 99فقط سه ونیم برابر شد اما همون بانک دی زیانده ازکف قیمت کمتر ازدوسال 170برابررشدکردوخودروزیانده هم 80برابر وبااوجود افتهای وحشتناک این دوسهم الان خودرو بیش از 50برابرتابستون 97هست وبانک دی 40برابر در حالیکه زاگرس منهای سودهای داده فقط دوبرابره بله بعد ازسقوط 1400من فقط یک پنجم سهام زاگرس رو 18تومن دادم وشپدیس گرفتم اتفاقا همون شپدیسها رو امسال 30هزار وبارشد حدود3ونیم برابری دادم زاگرس 14تومن گرفتم شپدیس باز دوبرابر شد اما زاگرس ازاون قیمت پایینتره
-
رادین حاجی
بکاب تاریخ 16 خرداد گزارش شش ماهه رو داده برین کدال ببینید
-
شبندر مراقب باشید با حرف دیگران تو چاه نیفتید، دقیقا زمانیکه فکرشو نمی کنید صف فروش تشکیل میشه طمع عاقبت بدی داره