جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| rfp53
۱۸:۲۲:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

زاگرس اتفاقا یکی ازکندترین وبدترین سهمها است دوستمون که ابان 98که6ونیم تا7بود خریده این اتفاق برای من درتابستون 97یعنی یک سال وسه ماه قبل خرید دوستمون افتاد بنده 5وخرده ای خریدم اما چه خریدنی سهم بانک دی رو که 50درصد منفی بازکردند وگفتند فقط 600تومت ضررداره با40درصد زیان بعددوسالو50تومن فروختم وسهم خودرو رو هم حدود 230تومن بعد دوسال با30درصدزیان فروختم به ازا ش به اصطلاح سهم تاخرخره سود ده زاگرس رو گرفتیم تابهار 99که فقط جبران زیان ان دو تعویض رو می کرد بعد دربازار به شدت صعودی 99بیشتر تا 21بالا نیومدبعد هم تا13و14ریخت درتابستون واوایل پاییز 1400داغ شد وتا 34تومن بالا رفت اما بعد بااون قصه هایی که براش درست شد سقوط امسال هم تا17900بالااومدوالان57درصدتااون قیمت باید رشد کنه بله الغرض سهم سودده دربازار کذایی 99فقط سه ونیم برابر شد اما همون بانک دی زیانده ازکف قیمت کمتر ازدوسال 170برابررشدکردوخودروزیانده هم 80برابر وبااوجود افتهای وحشتناک این دوسهم الان خودرو بیش از 50برابرتابستون 97هست وبانک دی 40برابر در حالیکه زاگرس منهای سودهای داده فقط دوبرابره بله بعد ازسقوط 1400من فقط یک پنجم سهام زاگرس رو 18تومن دادم وشپدیس گرفتم اتفاقا همون شپدیسها رو امسال 30هزار وبارشد حدود3ونیم برابری دادم زاگرس 14تومن گرفتم شپدیس باز دوبرابر شد اما زاگرس ازاون قیمت پایینتره

لیست اخبار