زاگرس اتفاقا یکی ازکندترین وبدترین سهمها است دوستمون که ابان 98که6ونیم تا7بود خریده این اتفاق برای من درتابستون 97یعنی یک سال وسه ماه قبل خرید دوستمون افتاد بنده 5وخرده ای خریدم اما چه خریدنی سهم بانک دی رو که 50درصد منفی بازکردند وگفتند فقط 600تومت ضررداره با40درصد زیان بعددوسالو50تومن فروختم وسهم خودرو رو هم حدود 230تومن بعد دوسال با30درصدزیان فروختم به ازا ش به اصطلاح سهم تاخرخره سود ده زاگرس رو گرفتیم تابهار 99که فقط جبران زیان ان دو تعویض رو می کرد بعد دربازار به شدت صعودی 99بیشتر تا 21بالا نیومدبعد هم تا13و14ریخت درتابستون واوایل پاییز 1400داغ شد وتا 34تومن بالا رفت اما بعد بااون قصه هایی که براش درست شد سقوط امسال هم تا17900بالااومدوالان57درصدتااون قیمت باید رشد کنه بله الغرض سهم سودده دربازار کذایی 99فقط سه ونیم برابر شد اما همون بانک دی زیانده ازکف قیمت کمتر ازدوسال 170برابررشدکردوخودروزیانده هم 80برابر وبااوجود افتهای وحشتناک این دوسهم الان خودرو بیش از 50برابرتابستون 97هست وبانک دی 40برابر در حالیکه زاگرس منهای سودهای داده فقط دوبرابره بله بعد ازسقوط 1400من فقط یک پنجم سهام زاگرس رو 18تومن دادم وشپدیس گرفتم اتفاقا همون شپدیسها رو امسال 30هزار وبارشد حدود3ونیم برابری دادم زاگرس 14تومن گرفتم شپدیس باز دوبرابر شد اما زاگرس ازاون قیمت پایینتره
-
پرهام وفا
وفردا اگه فردا تونستید بخرید ماکه 35 درصد تو ضرلیم هرچقد هم پرواز کنه سربه سر به زور بشیم هرکی امروز خرید برد
-
فوتسالی
حافرین هرچی میانگین کم میکنیم باز هم خبری از سود نیست.
-
مهدی ک
#وتجارت #شاخص_بورس فملی فروردین 99 قیمت تعدیل شده اش 75 تومان بوده و تا الان 2500 درصد رشد کرد ،50 برابر نشده ، تجارت هم اول فروردین 99 تعدیل شده اش بوده 12 تومان و الان 65 تومان که می شه 420 درصد . حالا جنابعالی بررسی کن ببین کی سواد داره و کی نداره . من حتی بدون محاسبه و فقط به تجربه نوشتم که این ارقامی که شما اوردین کلا اشتباهه ، حالا هم محاسبه ریاضی اش را برات گذاشتم . شب خوش
-
مهدی بصیر
شجم بعد از 3 ماه بسته بودن 17 درصد رشد کرده بعد تو 6 روز 18 درصد پایین اومد جلل خالق
-
صمد حسینی
مارون احتمالا فردا هم زیر صفر تابلو باز میشه و تا اخر بازار صف فروش میشه
-
اهرم تعریف از خود نیس دوستانی که سبک الیوت نیو ویو کار میکنن خیلی راحت میتونن اپشن کار کنن ولی با این تفاسیر بازم خیلی وقت میبره تحلیل و موج شماری و تایید پسا الگو در کل در بازار سهام دنبال خبر نباشید …و راحت بلند مدت سهام دار باشید بجای اپشن خربدن بدون درک درست ازش عرضه اولیه هارو در پایان اصلاح سنگبن خرید سنگین کنید و بندازید کنار هروت راضی شدید بفروشید اللله برکت امیدوارم اینجا کسی بدون دانش سمت اپشن نره و خدایی نکرده دچار مشکلات بعدش نشه…موفق باشید
-
نرگس
#قچار قچار در اردیبهشت 4564 میلیارد ریال فروش را محقق کرد و خرداد 5128 و 3ماهه 9782 میلیارد ریال فروش داشت نزدیک به 3برابر قبل.
-
Neda Abbasi
🔴در اخرین گزارش بانک مرکزی در اسفند 1404، کل نقدینگی برابر با 15،581 همت (10.1 برابر فروردین 1397) بوده است. به عبارت دیگر، صرفاً در اسفند 1404، میزان 941 همت به نقدینگی کشور (روزانه حدود 31 همت) اضافه شده است. اگر تنها 70 درصد همین روند در بهار ادامه داشته باشد در پایان خرداد 1405، حجم نقدینگی به حدود 17،534 همت خواهد رسید./ تصویر:تامین سرمایه خلیج فارس @nedaabbasi2040
-
رضا نوری پور
نارنج اهرم اعلام کردم زود تر خارج شوید ت در صف نمانید پله اول 4 پله دو 3.500
-
فوتسالی
وسالت 720خرید ما کجا 380قیمت فعلی کجا