جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
داریوش قربانی | 5559833444
۱۸:۲۳:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شستا فقط با پول اضافه وارد بورس بشید شاید فردا دربشو ببندن و 2 الی3سال باز نشه و پولتون بسوزه با فرمون کسی وارد سهمی نشید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار