جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
همیشه در سود | fredon
۱۷:۲۶:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

الویت اصلی در ایران داستن خانه است نه سهام نه دلار نه طلا نه خودرو ذوقی ندارد برای چند سال خانه به دوش باید باشی پنج سال ده سال پانزده سال بازار سهام ایران بشدت دستکاری می شود بشدت کنترل خاصی میشود فقط خودشان سود کنند 15 سال سابقه و داشتن صدها تجربه معاملاتی دارم فکر نکنم تو اینجا کسی اندازه من سواد مالی داشته باشد حتما شاخص کل تا پایان هفته 300 هزار واحد می ریزد حتما هزاران نفر قید بازار مکاره بورس را خواهند زد حتما حوادثی بسیار مهم در تیرماه مردادماه رخ خواهد داد و… تخلفات در بازار سهام بسیار زیاد است چگونه است حقوقی تسه 1405 هرروز در هر قیمتی می فروشد اصلا کل تعداد سهام شرکت مگه چقدر است که اینها به این شدت می فروشند خلاصه بازار سهام برای سوزندان نقدینگی حبس نقدینگی و تامین مالی برخی از شرکت ها و افراد مدیریت میشود هرکس که اندک سوادی مالی داشته باشد متوجه میشود تعداد سهام فروش رفته تسه طی دو این ماه چند برابر کل سهام شرکت است سازمان بورس دقیقا کجاست !!! نظارت دقیقا چه مفهومی دارد ؟؟؟

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار