خپارس دو تا اطلاعیه دعوت به مجمع در کدال منتشر شده یکی برای مجمع عمومی سالیانه و دیگری اصلاح اساسنامه حق تقدم سهام جدید امروز امور سهام میگفت یکی دو روز اینده پیشنهاد افزایش سرمایه میاد کدال.. خد کند که رقم تجدید درصد بالایی باشد تا به جذابیت قیمت سهم کمک کند
-
Alireza Mirzaei
جم پیلن مراقب باشید، قیمت خیلی خوبه اما به نظرم این یه تله س، احتمالا یه پایین دیگه بده و بعد بره به سمت سقف ضعیف
-
حسین.
سلام اونموقع که میفروشی میگی دیگه رشد نمیکنه وقتی میخری میگی رشد میکنه دو هفته قبل هیجان زده شدی شپنا رو فروختی الان بعد رشد دوباره خریدی . کلی سود از دستت رفته در کل کار خوبی کردی باز خریدی در بلند مدت سود خوبی میتونه بده
-
گلدا شسپا بهترین روانکار از نظرم بعد شنفت بنیاد قویتری نسبت به شرانل و شبهرن دارند… شنفت اندیکاتوری همه چی خوبه یکم موارد جزیی معمولی که الان مهم نیستند چارت هم خب شسپا جذاب نیست برام در حال حاضر اشباع خرید ولی شنفت جالبه چارتش از شرانل هم عقبتره حمایت متاسفانه با فاصله تازه داینامیکی 1084 و مقاومت 1496 نزدیک گزارشات جدیدی داری از روانکارا کلا… چرررا شرانل با بنیاد ضعیفتر بهتر بوده تو فاز صعودی حرکتش ارتین عزیز منتظرم کنجگاوم کرد البته هنوز P/B ندیدم شنفت رو ولی P/S از شسپا هم بهتره
-
بورس کالا- انرژی کارگزاری بانک پاسارگاد
🚨 نکات مهم + عرضه های محصولات پتروشیمی در بورس کالا؛ دوشنبه 8 تیر 1405 شرکت بورس کالای ایران، عرضه های محصولات پتروشیمی در روز دوشنبه 8 تیر 1405 را اعلام کرد… 🔘 PVCS65 اروند فردا عرضه ندارد. به علت بی ثباتی برق، تولید پتروشیمی اروند فعلا متوقف شده است. 🔘 دو کالای پ پ نساجی C30S و Z30S مارون فردا عرضه ندارند. 🔘 کالای ZH515MA نویدزرشیمی که هفته گذشته عرضه نشده بود، فردا 105 تن عرضه نقدی دارد. 🔘 گرید YI250 پلی نار که اخرین بار 28 اردیبهشت عرضه شده بود، فردا با 357 تن عرضه نقدی در میان عرضه های پ پ نساجی بورس کالا حاضر شد.
-
ISLAND
#کپارس با سلام خدمت همگی ، میگم پی بر ای حدودا 3 براچی میفروشین برام جالبه؟😄😄12,455,076 میلیون ریال فروخته حدود 89 درصد رشد فروش نسبت به پارسال ، 60 درصد صادراتی عملیاتی و تسعیر ارزش روهم این سهم 300 تومن هر سهم سود خوابیده توش چی بگم والا
-
داریوش قربانی
شستا این منفی ها هم اگه دنباله دار نباشه طبیعی هست نگران نباشید
-
عباسی
خگستر فقط شاخص سازی بعد چند سال و چندین ماه افتضاح اومدن یه مدت کوتاه مثبت کردن ک شاخص بره بالا. بعدش سهم ها با مثبت 3درصد اونم بیشتر وقتها فیک بود به دل ننشست و حالا اگه اصلاح کوچیک کنه شاخص سهم ها نابود میشن دوباره حالا هی منتظر بمونیم برگرده به قیمت همین امروز
-
تاپیکو حقوقی ها امروز سنگین درو کردند. اگر ورود پول سنگینی هم که روزهای قبل بود رو در نظر بگیرید اونوقت متوجه می شیم پشت پرده این سهم یه خبرایی هست.
-
ali
فملی اولین حمایت 1900 تا 1800
-
As
#قچار ✍گزارش فوق العاده ای داد مطمین باشید فردا برای خریدش خیلیا برنامه ریختن