جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عباسی | afzal0987654321
۱۸:۲۶:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

خگستر فقط شاخص سازی بعد چند سال و چندین ماه افتضاح اومدن یه مدت کوتاه مثبت کردن ک شاخص بره بالا. بعدش سهم ها با مثبت 3درصد اونم بیشتر وقتها فیک بود به دل ننشست و حالا اگه اصلاح کوچیک کنه شاخص سهم ها نابود میشن دوباره حالا هی منتظر بمونیم برگرده به قیمت همین امروز

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار