جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ares1351
۱۸:۲۷:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

گلدا شسپا بهترین روانکار از نظرم بعد شنفت بنیاد قویتری نسبت به شرانل و شبهرن دارند… شنفت اندیکاتوری همه چی خوبه یکم موارد جزیی معمولی که الان مهم نیستند چارت هم خب شسپا جذاب نیست برام در حال حاضر اشباع خرید ولی شنفت جالبه چارتش از شرانل هم عقبتره حمایت متاسفانه با فاصله تازه داینامیکی 1084 و مقاومت 1496 نزدیک گزارشات جدیدی داری از روانکارا کلا… چرررا شرانل با بنیاد ضعیفتر بهتر بوده تو فاز صعودی حرکتش ارتین عزیز منتظرم کنجگاوم کرد البته هنوز P/B ندیدم شنفت رو ولی P/S از شسپا هم بهتره

لیست اخبار