جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| h-1358
۱۶:۵۰:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

سصفها ما قدیمی های سهم چیزی برای از دست دادن نداریم مجبوریم صبر کنید .خدا بزرگه ما که بنده خدا هستیم و رزق خود را از خدا می گیریم نه بنده خدا… یا حق خدا نگهدار دوستان با معرفت.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار