سصفها ما قدیمی های سهم چیزی برای از دست دادن نداریم مجبوریم صبر کنید .خدا بزرگه ما که بنده خدا هستیم و رزق خود را از خدا می گیریم نه بنده خدا… یا حق خدا نگهدار دوستان با معرفت.
-
گلدا برای فردا اگر خواستم طلا بخرم به مثقال اضافه کنم یا صندوق دیگه ای بخرم
-
فزر اگه شاخص دوباره رشد کنه فزر جی میشخ؟؟؟
-
Darioush Efati
غدیس با اغاز فصل گرما فروش #غدیس اغاز می شود سهم فروردین 5438 میلیاردریال فروش را ثبت کرده است در اردیبهشت این عدد 7605 میلیارد ریال بود و خرداد با یک رشد چشمگیر 11193 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 24237 میلیارد ریال فروش زد 20درصد بیشتر از مشابه قبل
-
بتا سهم
#دزهراوی در فروردین 1510 میلیارد ریال فروش را ثبت کرده است و اردیبهشت با رشد 3016 میلیارد ریال و خرداد 3010 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 7536 میلیارد ریال بود 2 برابر مدت مشابه قبل
-
فزر اقا افشار اگه شاخص رشد کنه فزر میره بالا یا بازم اذیت مکنه!؟؟
-
اهرم فردا ضهرم ها 🚀🚀🚀
-
فزر اصولا از سهام بالای 10 تومن اصلا خوشم نمیاد مگه خیلی تاپ باشه، هر برگ 12 هزار خیلیه
-
علی میلانی
#شمواد مهم ترین مزیت این سهم در چند ماه اینده به بازار بالاتر خواهد رفت. اعتبار ان را چند برابر خواهد کرد.
-
رصد تحرکات بازار
•️شفاف سازی #تاصیکو از رسیدن به ظرفیت اسمی در طلای تفتان @mrzvtablokhani
-
کمال خدابنده لو
اهرم سه شنبه گفتم این پولی که داره تو صف خرید میخره پول غیر هوشمنده وچند روزی میتونیم بریم تو اصلاح و دیسلایک فراوان خوردم و در جواب دوست عزیز که گفتن از شنبه کلیت بازار سیگناله خریده گفتم موافق نیستم چون سابقه ی 26 رو داشتن همیشه در این شرایط سیگنالی داده میشه که فکر نکنم از روی نا اگاهی باشه انشالله که خدا همه رو به راه راست هدایت کنه…