وبملت من فردا رو خنثی میبینم بدون اخبار ولی اگر خبر مثبت اومد تا حدودی روبه بالا ست صرفا نظر بنده است
-
تریدر برتر( فارکس💰💯(
خروج 7 همتی پول حقیقی از بورس 🔹شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با افت بیش از 100 هزار واحدی معادل 1.52 درصد، تا محدوده 5 میلیون و 75 هزار واحدی کاهش یافت. 🔹در روزی که 70 میلیارد برگه سهم در بورس تهران مورد معامله قرار گرفت مشاهده می شود که معیار ارزش معاملات کل در پایان معاملات در محدوده 47 هزار و 607 میلیارد تومانی قرار دارد. 🔹امروز با معیار (سهام، حق تقدم و صندوق های سهامی) در سطح بازار، ارزش معاملات خرد 32 هزار و 625 میلیارد تومان بوده و جریان نقدی بالغ بر 7 هزار و 127 میلیارد تومان از سوی فعالان حقیقی از گردونه معاملات خارج شد. 🔹این در حالیست که صندوق های سهامی و مختلط نیز با خروج یک هزار و 158 میلیارد تومانی از سوی سرمایه گذاران خرد همراه بود.
-
شجم طبق اطلاعیه شرکت از 26خرداد شروع به تولید sbrکرده باید در گزارش تیرماه دید چقدر تولید کرده مشکل اصلی بوتادین هست
-
danial
#شپدیس هر کس نیاز دارد و نسبت به سبد ش نگران است نیاز می بینه که دارایی که دارد تحلیل کنم در تلگ.رام پیام ارسال کنه ادرس در کاو.ر پر.وفا.یل م هست
-
يوسف عطايي
سلام کل قرارداد پروژه پیمان مارون اسماری در حدود 155 میلیون یورو و مبلغ مخارج براوردی در حدود 213 میلیون یورو بوده بابت این پروژه حفاری در حدود 19،500 میلیارد ریال زیان شناسایی کرده که میشه در حدود هزار ریال بابت هر سهم همچنین در حدود 2،800،000 یورو ذخیره در حسابها سال 1403 ثبت کرده حالا با اساس افزایش ضریب تطبیق این پروژه برای حفاری سوداور میشه یادداشت توضیحی 1-3-5 صورتهای مالی 1404 حفاری این مورد رو توضیح داده در کل در خاتمه قرارداد در حدود هزار ریال زیان شناسایی شده و 2،800،000 یورو ذخیره گرفته شده بابت پروژه برگشت و به همون میزان به سود شرکت افزوده میشه
-
وساپا ما قطعا بلند مدت با وساپا نیستیم، شاید عجیب باشه، ولی اون تعداد افراد کم که میمونن با وساپا، به سود چند صد درصدی میرسن!! بله عجیب و خنده دار هست، ولی به این عدد خواهد رسید خیلی بالاتر از تورم! همین امروز داشت برمیگشت و لی خوب، جو بازار خیلی منفی بود! امیدوار به فردا
-
شپنا شاخص 101 هزار منفی شپنا مثبت نشان از عیار بالای سهم هست با دید بلند مدت
-
تفریح وار( اخبارپربیننده و پربحث)
دو سناریوی مهم برای بازار سهام تا پایان سال / شاخص کل بورس 6 میلیون واحدی می شود؟ خبرکده ادامه خبر پر بازدید…💯💥 --- @tafrihvar برای ثبت تبلیغ به صورت خودکار در روز و زمان مشخص در این کانال و چند کانال و گروه دیگر با ایدی @mnovinadd در ارتباط باشید 🙏با تشکر☑️ ربات دیگر پیشنهادی👇👇👇 ربات خدمات مجازی نوین @novinaddd_bot https://khabarpu.com/b.htm?u=دو-سناریوی-مهم-برای-بازار-سهام-تا-پایان-سال-/-شاخص-کل-بورس-6-میلیون-واحدی-می شود؟_a2hhYmFya2FkZWguY29tLzIwMjYvMDYvJUQ4JUFGJUQ5JTg4LSVEOCVCMyVEOSU4NiVEOCVBNyVEOCVCMSVEQiU4QyVEOSU4OCVEQiU4Qy0lRDklODUlRDklODclRDklODUtJUQ4JUE4JUQ4JUIxJUQ4JUE3JURCJThDLSVEOCVBOCVEOCVBNyVEOCVCMiVEOCVBNyVEOCVCMS0lRDglQjMlRDklODclRDglQTclRDklODUtJUQ4JUFBJUQ4JUE3LSVEOSVCRSVEOCVBNyVEQiU4QyVEOCVBNyVEOSU4Ni8=_2K7YqNix2qnYr9mH
-
غالبر سود 800درصدی نخواستیم کاشکی از ضرر دربیایم
-
صندوقچه بازار | StockArk
#کمنگنز P/E~5.4 عجب گزارشی داد! تولید سنگ منگنز رکورد زد و 34% بالاتر از ماه مشابه بود و تازه 10% تولید هم موجودی شد! نتیجتا با رشد 125% نرخ ها درامد 300% رشد داشت. بهار تولید 36% و درامد و درامد 230% رشد داشت و عجب گزارشی @StockArk
-
حمیدرضا صدقی
خساپا از لحاظ تکنیکالی خساپا فردا از ناحیه 53 ب گشت میزنه تا ناحیه 60 تومن و تارگت اخر سالش 190 تومن میباشد ایام بکام بازار جای نرفته که اصلاح عمیق بده اصلاح مال سهمی هست که 70 درصد رشد داشته نه گروه خودرویی.