وساپا ما قطعا بلند مدت با وساپا نیستیم، شاید عجیب باشه، ولی اون تعداد افراد کم که میمونن با وساپا، به سود چند صد درصدی میرسن!! بله عجیب و خنده دار هست، ولی به این عدد خواهد رسید خیلی بالاتر از تورم! همین امروز داشت برمیگشت و لی خوب، جو بازار خیلی منفی بود! امیدوار به فردا
-
وسدید از 170 پایین نخواهد رفت پیامم میارم بالا
-
فزر بالای 15/500 بره بقیه سهمامومی فروشم تک سهم میشم
-
گلدا ارس جان یکی از دلایل جاموندن شنفت اقساط پارسیان_سپهر بوده، در بلند مدت شرانل بیشترین بازدهی رو داشته و شنفت یکی از جامامده های این گروه که خیلی از کف فاصله نگرفته، از صف فروش امروز واچ برداشتم فکر میکنم تو اصللاح زیر 1400 جذاب باشه برای میان مدت..
-
فزر فملی بدیش اینه سودمجمع خوبی تقسیم نمی کنه مدام افزایش سرمایه میده واینطوری شرکت الکی بزرگ میشه
-
پکرمان من فک میکنم باز میره پایین..
-
گشان جابجایی وایجادحجم بالا برای القای ترس هست فریب نخورید بالای 5000تومن چنین حجمی میتونه تاحدودی طبیعی باشه ولاغیر!
-
خودرو سلام سهامداران گرامی من بیکار بودم نظرات رو میخوندم . گفتم برم ببینم تو صفحه خودرو چه خبره .. دیدم خیلیا نا امید شدن از بازار و میخوان وارد بازار دیگه ای بشن . دوستان چرا به خودتون دارین ضرر رو تحمیل میکنین ؟ سهام زیان ده رو چندین ساله نگه داشتین به امید فردایی بهتر . و در ایران فردایی بهتر وجود نداره . گروه خودرویی متاسفانه چون دولت در قیمت گذاری به نفع دلال کار میکنه هیچ موقع نمیزاره شرکت به سود برسه مگر اینکه فرجی بشه و توافق بشه که اونم باز بعیده من ب شخصه از سال 97 تو بورس هستم . و مثل شما زیان های زیادی رو عمدا و سر نا اگاهی و لجبازی ب خودم زدم . ولی الان شکر خدا در سود هستم در سهم های با بنیاد و سود ده.. گر چه که بازار های موازی سود خیلی بیشتری دادن ولی بورس تازه شروع کرده بازیو . البته معذرت میخوام کمی نا امید کننده در باره سهمتون حرف زدم . احساس وظیفه کردم چیزی که برای خودم خوب میدونم رو با شما در اشتراک بزارم . امیدوارم همیشه سبز باشین
-
فزر کل سهمهای بازاررازیروروکردمدبهترازفزرندیدم اگه کسی سهمی بهترازفزرسراغ داره بگه صورتهای مالیش میگه بلندمدت ثروتمندت می کنه
-
وبملت سلام دوستان انشالله که حال همه خوب باشه من موندم وبملت pe1/6 خنده داره چرا این همه هیجان واسه فروش چی بخری ؟!!!!!
-
خساپا فردا صفش جمع میشه با حجم بالا خرید توسط حقوقی ببینید حالا